فرماندار ساری با اشاره به خسارت گسترده به بخش کشاورزی بر اثر طوفان شب گذشته، گفت: بیش از 2000 واحد مسکونی از 50 تا 80 درصد تخریب شده است.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 09 October 2015
به گزارش تابناک مازندران جواد واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری درباره خسارات توفان شب گذشته در مرکز استان، اظهار کرد: در حوزه شهری آبگرفتگی در منازل مسکونی و معابر و تخریب سقف منازل از خسارت‌های طوفان است.
وی با اشاره به افتادن 28 درخت در ساری، افزود: بر اثر افتادن درختان، به سقف منازل مسکونی و همچنین بیش از 10 خودروی درون‌شهری و شخصی خسارت وارد شد.
فرماندار ساری با بیان اینکه تخریب تاسیسات برقی و خطوط فشار قوی به‌ویژه در سمت شرقی شهر ساری، گفت: قطعی گسترده آب و برق در بعضی از مناطق شهری هم از دیگر خسارت‌های طوفان شب گذشته است.
این مسئول با اشاره به اینکه هیچ کشته‌ای بر اثر طوفان در ساری نداشتیم، تصریح کرد: سقوط بیلبوردها و استندهای تبلیغاتی در سطح شهر هم باعث بروز خسارت به خودروها شد.
واحدی درباره خسارت‌ طوفان به بخش روستایی، ادامه داد: در بخش چهاردانگه ساری سقف بیش از 100 واحد مسکونی تخریب شد و روستای کارنام و وری از جمله این روستاها هستند.
وی با اشاره به انسداد جاده روستایی در مسیر سیدآباد به صنام، خاطرنشان کرد: بیش از 400 متر از محور سمنان به ساری تخریب شده و جاده مسدود است و در حال بازگشایی مسیر هستیم.
فرماندار ساری با بیان اینکه در روستای ارا از توابع بخش چهاردانگه هم 11 واحد مسکونی خسارت دیده و جاده هم مسدود است، اظهار کرد: در روستای چالو هم جاده مسدود است و همچنین در بخش کلیجانرستاق هم در بیش از 20 روستا تخریب سقف منازل داشتیم که به بیش از 400 واحد مسکونی می‌رسد.
این مسئول با اشاره به قطعی آب و برق و انسداد در جاده اجارستاق، افزود: در روستای پلسک و چند روستای دیگر 50 رأس گوسفند تلف شد و رانش را در روستاهای بخش کلیجانرستاق و دودانگه شاهد هستیم.
واحدی با بیان اینکه در بخش رودپی‌شمالی هم انسداد جاده روستایی، آبگرفتگی شدید، تخریب سقف بیش از 40 واحد مسکونی را داریم، گفت: قطعی آب و برق در بیش از 10 روستای بخش رودپی‌شمالی را داریم.
وی با اشاره به خسارت 50 تا 100 درصدی طوفان به بخش کشاورزی به‌ویژه در بخش مرکبات رودپی‌جنوبی، تصریح کرد: بالغ بر 50 واحد مسکونی در بخش رودپی‌جنوبی در روستای اوجامحله و دیگر روستاهای این بخش از خسارت‌های طوفان بوده و برق در منطقه قطع است.
فرماندار ساری بیشترین خسارت طوفان شب گذشته را در بخش مرکزی ساری دانست و ادامه داد: قطعی آب و برق در برخی از بخش مرکزی ساری و خسارت سنگین به باغات و محصولات مرکبات از جمله این خسارت‌ها است.
این مسئول گفت: در بخش مرکزی تاکنون بیش از 2000 واحد مسکونی تخریب 50 تا 80 درصدی را داشته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار