مدیر حج و زیارت استان البرز شرایط و اولویت‌های ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳ 01 January 2023

به گزارش «تابناک البرز» محمد حسن سامعی گفت: این سازمان در نظر دارد در روزهای آینده و با حصول شرایط لازم، ثبت‌نام از افراد واجد شرایط تشرف به حج تمتع ۱۴۰۲ در کاروان‌ها را آغاز کند.

او ادامه داد: بر مبنای مذاکرات مقدماتی و پیش‌بینی صورت گرفته و به حسب ظرفیت تخصیصی به جمهوری اسلامی ایران، اولویت های ثبت نامی سال ۹۹ نسبت به به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه Reserve.haj.ir و نیز تکمیل مدارک خویش بویژه تهیه گذرنامه دارای اعتبار اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان گفت: اولویت اول جامعۀ هدف (مشمولین تشرف)، افرادی هستند که در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی کرده و وجوه مربوط را واریز کرده‌اند، لیکن به دلیل لغو حج در آن سال موفق به تشرف نشدند و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند. درصورت مراجعه نکردن این افراد، برای تکمیل ظرفیت‌ خالی کاروان‌ها، اولویت‌های بعدی فراخوان خواهند شد.

او تاکید کرد: نام‌نویسی از این اولویت‌ها صرفاً به منظور تکمیل ظرفیت خالی در کاروان‌های اعلامی خواهد بود. ضمناً لازم است این افراد قبل از نام‌نویسی، با مراجعه به سامانه Reserve.haj.ir، نسبت به تکمیل اطلاعات خود و دریافت کدرهگیری اقدام کنند.

سامعی خاطر نشان کرد: متقاضیان اعزام برای سفر حج تمتع سال ۱۴۰۲ باید دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ باشند.او افزود: اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام از واجدین شرایط در تاریخ ۲۶ دیماه منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار