کد خبر: ۱۰۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 09 October 2015
صبح امروز و در هفته نیروی انتظامی همایش پیاده‌روی خانوادگی در استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شرکت‌کنندگان در این همایش که صبح امروز با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد حدفاصل چهارراه طالقانی تا میدان طالقانی را طی کردند.

در این مراسم که با استقبال بسیاری از خانواده‌ها مواجه شد، فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: فرهنگ‌سازی‌های مختلف برای ایجاد مقررات در جامعه یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که پلیس در نظر دارد با همکاری و تعامل بیشتر مردم به تحقق برساند.

بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار کرد: اگر امروز پلیس توانسته در انجام مأموریت‌های خود موفق‌تر از گذشته عمل کند،‌ حاصل تعامل و مشارکت‌های مردمی است.

وی افزود: افزایش اعتماد مردم به پلیس توانسته اقتدار را در این نیرو بالاتر ببرد و سهم بسزایی را در انجام مأموریت‌های پلیس داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در هفته نیروی انتظامی بالغ بر 200 برنامه و طرح‌های عمرانی مربوط به نیروی انتظامی در استان البرز برگزار شد که گامی مهم در جهت توسعه خدمات به مردم محسوب می‌شود.

کامرانی‌صالح ادامه داد: از مهم‌ترین طرح‌هایی که حضور مردم در آن به خوبی دیده می‌شود، طرح نگهبان محله است که امسال 2 هزار نفر از مردم به عنوان نگهبان محله انتخاب شده‌اند و پلیس را در اجرای طرح‌های امنیتی در سطح شهر یاری می‌دهند.

وی در ادامه سخنان خود از بازدیدهای پلیس از باغ تالارها و صنوف خبر داد و گفت: در 6 ماهه اول سال جاری 71 هزار بازدید به صورت محسوس و غیرمحسوس توسط پلیس از باغ تالارها و صنوف در سطح استان انجام شده است.

به گفته وی در طی این بازدیدها با تمام واحدهایی که مجوز نداشتند برخورد شده است.

کامرانی‌صالح در ادامه سخنان خود به تعداد تماس‌های مردمی با پلیس 110 طی 6 ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: در طی این مدت 500 هزار تماس تلفنی با پلیس 110 برقرار شده است.

وی افزود: در این راستا همچنین بیش از 15 هزار تماس مردمی نیز با سامانه 197 نیز از سوی مردم انجام شده است.

گفتنی است امروز همچنین مسابقات دوچرخه سواری به مناسبت هفته نیروی انتظامی در کرج برگزار شد که شرکت کنندگان مسیر میدان نبوت تا میدان طالقانی را طی کردند.

در پایان این مسابقه نیز به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار