مدیرکل استاندارد ایلام:
مدیرکل استاندارد ایلام مرز مشترک را ظرفیتی برای توجه بیشتر به استاندارد کردن کالا و خدمات دانست.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 09 October 2015

مدیرکل استاندارد ایلام مرز مشترک را ظرفیتی برای توجه بیشتر به استاندارد کردن کالا و خدمات دانست.

به گزارش تابناک ایلام، محمد مددی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه دهلران بمناسبت روز جهانی استاندارد گفت: رعایت استاندارد کالاها و خدمات در شهرستان مرزی دهلران با توجه به داشتن 220 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق باید با حساسیت بیشتری دنبال شود

وی افزود: امروزه مرز مشترک مزیتی برای سرمایه گذاری، ثروت و درآمدزایی است و در هر حوزه ای که تولید و صادرات رونق بگیرد، نقش استاندارد برجسته است.
مدیرکل استاندارد ایلام تاکید کرد: کسانی که در عرصه تولید و سرمایه گذاری دارای ایده و برنامه هستند، باید به استاندارد توجه جدی داشته باشند تا از اعتبار و جایگاه خود در سطح ملی و بین المللی بخوبی دفاع کنند.
مددی یادآور شد: بیش از 180 مورد بازرسی از اصناف مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان دهلران انجام شده است که در این بازرسی ها 9 مورد جعل علامت استاندارد توسط کار شناسان این اداره کشف شده است.
وی گفت: در حوزه نظارت بر شبکه توزیع واحدهای صنفی شهرستان 35 نمونه از کالاهای مشمول استاندارد اجباری که مشکوک به کیفیت پایین بودند، کشف شد.
مدیرکل استاندارد ایلام اضافه کرد: شماره پیامکی 10001517 برای تایید صحت علامت استاندارد درج شده بر روی کالا ها اعلام شده که همه شهروندان می توانند با ارسال کد درج شده بر روی کالا ها به این شماره از صحت علامت استاندارد درج شده اطمینان حاصل کنند.
وی از اجرای کلاس های آموزشی در مدارس، مهدهای کودک و کلاس های ترویجی خبر داد و گفت: با توجه به تنوع تولید و پیچیدگی در بخش توزیع مردم و مسوولان باید در جهت بهبود استاندارد و توجه به این مهم همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و همه در راستای استاندارد سازی کالا و خدمات تلاش کنند./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار