اخبار انتظامی مازندران همه روزه از سوی دفتر معاونت محترم نیروی انتظامی مازندران در اختیار این خبرگزاری قرار می‌گیرد
کد خبر: ۱۰۸۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ 10 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 19/10/1401 تقدیم حضورتان می گردد .
-------------------------------
دستگیری سارق سیم و کابل برق در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگيري یک سارق حرفه ای سیم کابل برق با اعتراف به 17 فقره سرقت در آن شهرستان، خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران آگاهی ضمن هماهنگی قضائی با انجام تحقیقات پلیسی، یک سارق را در این زمینه شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به 17 فقره سرقت سیم کابل برق نیز اعتراف داشته است.
سرهنگ داداش تبار در پايان ضمن اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
--------------------
کشف 2 تن و 500 چوب جنگلي سور قاچاق در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان و کشف 2 تن و500 چوب جنگلی سور قاچاق خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان با کنترل مسیرهای کوهستانی یک خودروی نیسان حامل چوب جنگلی سور را در یکی از محورهای روستایی شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی نیسان 2 تن و 500 چوب جنگلی قاچاق که از جنگل های اطراف شهرستان به صورت غیر مجاز برداشت شده بود، را کشف کردند.
سرهنگ دیلمی، ارزش چوب های سور کشف شده را با توجه به کمیاب بودن بر اساس نظر کارشناسان را 500 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ماموران انتظامی چوب های قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
-----------------------
پایان کار زوج سارق در نوشهر
فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري زوج سارقی که سیم و کابل برق را در آن شهرستان به سرقت می بردند، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "اکبر درویشی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وي ادامه داد: پس از چند روز کار اطلاعاتي و انجام تحقیقات پليسي، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسايي سارقان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، تصريح کرد: با هماهنگی های قضائی، ماموران در عملياتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگير کردند.
وی افزود: متهم که به صورت خانوادگی اقدام به سرقت می کردند، در تحقيقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و در بازرسی از مخفیگاهشان مقادیری اموال مسروقه شامل سیم مسی و کابل برق کشف شد که پس از تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شد.
سرهنگ درویشی در خاتمه از شهروندان خواست: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی از طریق سامانه 110 و کلانتری و پاسگاه محل سکونت خود پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.
------------------
دستگیری سارق سابقه دار منزل در عباس آباد
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری سارق منزل با 5 فقره سرقت در آن شهرستان، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مصطفی بابایی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهم حین سرقت دستگیر و از وی مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت منزل اعتراف کرد.
سرهنگ بابایی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند.
---------------------------
کشف 27 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي جویبار
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری 24 سارق و کشف 27 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراري نظم و امنيت عمومی، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.
وی تصریح کرد: از 24متهم دستگیر شده در بازجویی به عمل آمده در مجموع به 27فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ جعفری اظهار داشت: از کشف مقادیری انواع مواد مخدر، توقیف 4 دستگاه خودرو  و 4 دستگاه موتور سیکلت متخلف از دیگر اقدامات این فرماندهی در اجرای طرح مذکور بوده است.
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار در پايان از همکاري مردم با پلیس تشکر کرد و گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک در زمينه های توزيع انواع موادمخدر، سرقت، کالاي قاچاق و سایر جرائم ،مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.
---------------------

خبر سلمان مهدوی

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار