فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به کشف بیش از ۲۲ کیلو گرم تریاک، از شناسایی و دستگیری ۵۸ توزیع کننده مواد مخدر و معتاد متجاهر در اجرای طرح عملياتي پليس در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ 10 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " علیرضا معیریان " افزود: در پي استمرار اجراي طرح‌ برخورد قاطع با قاچاقچيان و خرده فروشان موادمخدر و همچنين ساماندهي معتادين متجاهر و پاکسازي نقاط آسيب ‌زا و جرم خيز، اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان اراک قرار گرفت.
وی یادآورشد:۵ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر و ۵۳ معتاد متجاهر نيز در این طرح پلیسی جمع آوري و در بازرسی از آنان نیز ۲۲ کیلو و۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک به توقیف ۲ دستگاه خودرو و ۲دستگاه موتورسيکلت دراین طرح عملیاتی اشاره و بیان داشت: متهمان دستگیر شده دراین عملیات، پس از تشکیل پرونده برای انجام سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
سرهنگ" معیریان " در پایان با اشاره به رضايتمندي مردم از اجراي اين طرح پلیسی و قدردانی از همکاري و تعامل آنان با پلیس افزود: به منظور ارتقاء روز افزون امنیت اجتماعی، اجرای چنين طرح هاي امنيتي از سوی پلیس، همچنان ادامه خواهد داشت و شهروندان نیز مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اعلام كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار