مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری با شکوه جشن ۲۲ بهمن، گفت: پشتوانه مردمی اصلی ترین سرمایه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ 12 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر حجت الاسلام یوسف احمدی اظهار کرد: حضور باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال مهر تأییدی بر جمهوریت و اسلامیت، انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: این حضور باشکوه جلوه‌ای از حمایت و پشتیبانی مردم از نظام و ولایت فقیه بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: نظام اسلامی نیز به پشتوانه همین حمایت مردمی در مقابل استکبار جهانی ایستاده است و قطعاً اینچنین حمایت‌هایی دشمنان انقلاب اسلامی را از قبل عصبانی‌تر خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان از ماهیت مردمی انقلاب اسلامی می‌ترسند، خاطرنشان کرد: مردم با حضور میلیونی خود در جشن ۴۴ سالگی انقلاب نشان دادند اجازه وارد شدن خدشه به حریم مقدس جمهوری اسلامی را نمی‌دهند.

حجت الاسلام احمدی حضور مردمی در میدان‌های حساس را باطل السحر تمامی توطئه و فتنه‌های همه جانبه استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی دانست.

وی ادامه داد: پیام روشن و صریح این حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تداوم راه و حرکت انقلابی است که، حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ آن را آغاز و امام خامنه ای (مدظله العالی) آن را ادامه خواهد داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان از حضور باشکوه و پرشورتر از سال‌های گذشته مردم در جشن بزرگ ۴۴ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار