تابناک هرمزگان// سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس دیوان محاسبات کشور از اقدام به موقع دیوان در یک شرکت دولتی در هرمزگان و بازگشت ۴۵ میلیارد سرمایه کشور به بیت المال خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 14 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// ابوالقاسم جراره اظهار داشت: برای پیروزی و تداوم انقلاب زحمات زیادی در دوره‌های مختلف تاریخی کشیده شده و ما هم وظیفه داریم در هر جایگاهی قرار داریم برای اعتلای انقلاب تلاش کنیم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف در راستای صیانت از انقلاب، حفظ و دفاع از بیت‌المال است، دیوان محاسبات کشور این مسئله را همواره با جدیت دنبال کرده و به دنبال آن است که راه‌های سواستفاده از بیت المال را ببندد.

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس دیوان محاسبات گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز یکی از خواسته‌های مهمشان از ما همین مسئله صیانت از بیت‌المال بود رهبری هر ما خواستند در شرکت‌های دولتی و شرکت‌هایی که مالکیت دولتی دارند ورود جدی در پاسداری از بیت‌المال شود.

وی تصریح کرد: این کار در کشور شروع شده و در یکی همین ورودها که در استان هرمزگان بوده است ما شاهد بازگشت 45 میلیارد تومان از حقوق عمومی به بیت المال بودیم.

جراره گفت: این 45 میلیارد متعلق به شرکتی بود که پیمانی منعقد کرده بود و با پیگیری دیوان محاسبات این مبلغ صیانت شد و اجازه سوءاستفاده از بیت‌المال داده نشد و در نهایت این وجه به بیت المال برگشت.

وی ادامه داد: این مسئله یکی از نمونه‌های برخورد با سواستفاده‌گران از بیت المال است و ما قاطعانه ایستاده‌ایم تا در برابر تضییع حقوق بیت المال اقدام کنیم چرا که بیت المال متعلق به تمام ملت و امت اسلامی است.

انتهای پیام//

برچسب ها: دیوان محاسبات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار