رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران گفت: بدهی‌های انباشته شده از سالیان گذشته بر فدراسیون سایه افکنده است وهم اکنون با بحران کمبود اعتبارات مواجه هستیم.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 11 October 2015
رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران گفت: بدهی‌های انباشته شده از سالیان گذشته بر فدراسیون سایه افکنده است وهم اکنون با بحران کمبود اعتبارات مواجه هستیم.

سید مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی موضوعات متفاوتی را در ۲ بعد قهرمانی و توسعه عمومی در دستور کار دارد و تمرکز ما حضور مقتدرانه در المپیک است.

رئیس فدراسیون تیراندازی از احداث و راه‌اندازی ۴۰۰ سالن تیراندازی در سراسر کشور خبر داد و گفت: هم اکنون تعدادی از این سالن‌ها آماده افتتاح است و تعدادی دیگر در دست تکمیل قرار دارد.

هاشمی سالن شهید کرم طهماسبی را نمونه‌ای بی نظیر در کشور عنوان کرد و گفت: کرمانشاه پیش از این آنگونه که باید در بعد قهرمانی ظاهر نشده و افتخارآفرینی ۲ بانوی استان در مسابقات آسیایی هندوستان شروعی برای رونق ورزش قهرمانی است.

وی حضور ارزشمند در مسابقات ورودی المپیک را فرصتی برای عرض اندام تیراندازان کشور و به ویژه استان کرمانشاه دانست و افزود: آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک ماه آینده  به میزبانی کویت برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم سهمیه‌های بیشتری برای المپیک کسب کنیم.

هاشمی در ادامه بیان کرد: بانوان ایران در ورزش تیراندازی سرآمد هستند و هم اکنون ۲ بانوی توانای تیرانداز تیم ملی ۲ سهمیه المپیک را بدست آوردند و تلاش ما کسب سهمیه‌های بیشتر است.

وی با اشاره به بدهی‌های فدراسیون تیراندازی گفت: مشکلات ما دراین زمینه فوق العاده زیاد بوده و بدهی‌های انباشته از سالیان قبل بر فدراسیون سایه افکنده اما اجازه داده نشده که تا به امروز کار تعطیل شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان با اشاره به بحران کمبود اعتبارات گفت: فعالیت‌های فدراسیون پی در پی با کم و کاستی‌ها دنبال شده و امیدواریم این دوره را به سرعت پشت سر گذاشته و از این بحران عبور کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار