مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: شعار《 مهار تورم، رشد تولید》 تببین شده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) در زمان تحویل سال ۱۴۰۲، باید به عنوان چراغ راهی برای جامعه کار و تلاش و تعاون باشد تا با افزایش تولید، تورم مهار شود.
کد خبر: ۱۰۹۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ 23 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مختار احمدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی )در پیام نوروزی خود شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» عنوان کردند، ادامه داد: معظم له با نگاهی عالمانه و واقع بینانه سال را نامکذاری نمودند، تاسالی برای عبور از مشکلات اقتصادی کشور باشد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، در پیام نوروزی خود در سال گذشته نیز مهمترین مسئله کشور را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» عنوان کردند، افزود: در راستای تحقق شعار سال وظیفه کارگران، کارفرمایان. کارآفرینان و تعاونگران به همراه دیگر مسئولین جامعه کار و تلاش و تولید سنگین تر شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری با تشخیص درست مشکل اصلی کشور در ۱۲ سال گذشته از یک سو و با ریشه یابی این مشکل از سویی دیگر، شعار امسال را «مهار تورم و رشد تولید» تعیین کردند تا با انتخاب آن از میان سایر اولویت های موجود کشور و در پرتو همت مضاعف مسئولان کشور و مدیران دستگاه های اجرایی و آحاد مردم، سالی برای عبور از این مشکل و کاهش چشمگیر مهار تورم باشد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه توجه به الزامات پیاده سازی شعار سال ۱۴۰۲ ، به معنای دقیق کلمه امری ضروری دانست و ادامه داد: جامعه کار و تلاش و تعاون استان همراه دولت مردمی، خود را متعهد به کنترل تورم و رشد تولید می‌دانند.

وی با بیان اینکه دستیابی به این هدف را با اولویت و اهتمام بالایی در کنار اهداف دیگر مانند حمایت از رشد اقتصادی و اشتغال دنبال خواهیم کرد، اضافه نمود: لازم است همه دستگاه های اجرایی استان به همراه جامعه کار و تلاش و تعاون نیز برای تحقق آن تلاش کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: که سال ۱۴۰۲با پیاده سازی و تحقق شعار سال؛ سالی متفاوت از سال های پیشین داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار