کد خبر: ۱۰۹۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ 01 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 12/01/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------
12 فروردین، روز فتح و ظفر ملت ایران اسلامی
سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی با گرامی داشت روز جمهوری اسلامی آن را روز فتح و ظفر ملت عزیز ایران اسلامی در طول تاریخ برشمرد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است.
و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین
12 فروردین ماه روز شكل‌گيري نظام جمهوري اسلامي، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت عزیز ایران اسلامی است، روزی که ملت با حضور در یک همبستگی ملی و با حضور ر یک رفراندوم بی نظیر، رژیم طاغوتی را برای همیشه در زباله‌دان تاریخ دفن کرد .
در این روز با رای قاطع ملت ایران ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آنان به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران با ساختاری مبتنی بر ارزش هاي الهي و قرآني بر شئون حاكميتی استقرار یافت.
مجموعه فرماندهی انتظامی استان مازندران نیز با گرامی داشت این انتخاب بزرگ از سوی ملت عزیز ایران اسلامی که امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی را رقم زده و با عزمی راسخ تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب به سمت آینده ای روشن در حرکت است، ضمن تعظیم بر مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، حریم و حرم، این روز را که روز و تولد اولین نظام مردم سالار دینی در جهان به شمار می رود، به محضر مقام معظم عظمای ولایت و مردم شریف و بصیر ایران اسلامی تبریک گفته و اذعان می دارد برای استمرار و استحکام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته از نثار جان دریغ نکرده و با همتی مضاعف در این مسیر گام برمی دارد.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران
سرتیپ دوم پاسدارمرتضی میرزایی
------------------------------------------
اجراي طرح ضربتی نظارت بر واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان
سرهنگ محمد باقرزاده رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از پلمب 50 واحد صنفی متخلف در اجراي طرح نظارت بر واحدهای صنفی سطح استان در روز گذشته خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ"محمد باقرزاده" در تشريح اين خبر گفت: به منظور حفظ حرمت ماه مبترک رمضان و پیشگیری از تخلفات صنفی طرح ضربتی نظارت بر واحدهای صنفی در سطح استان به اجرا در آمد.
وی خاطر نشان کرد: در اين طرح که طی روز گذشته در سطح استان به اجرا در آمد ، ماموران اداره نظارت براماکن عمومی استان و شهرستان های تابعه از 398 واحد صنفی مرتبط با این طرح بازدید کردند .
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مازندران با اشاره به پلمب 50 واحد صنفی در این طرح، اظهار داشت: از متصدیان 65 واحد صنفی تعهد اخذ شد و برای 35 واحد صنفي به دليل عدم رعايت ضوابط و مقررات اماکن عمومي،اخطار پلمب صادر شد.
سرهنگ باقر زاده همچنین، تصریح کرد: متصدیان 35 واحد صنفی متخلف نیز با تشکيل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شدند.
وی در پایان از تداوم اجرای طرح های نظارت بر واحد های صنفی در ماه مبارک رمضان خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد های صنفی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
دستگیری شرور متواری در بابل
سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت اجتماعی که موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود، خبر داد.
سرهنگ "محمدزمان شالیکار"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ایجاد درگیری با سلاح سرد توسط یکی از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در یکی از بازارهای این شهرستان که موجب جراحت یکی از شهروندان و ایجاد رعب و وحشت مردم شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 14 ، در يک عمليات اطلاعاتي و پليسي ضارب را که از محل متواری شده بود شناسايي و دستگير کردند.
سرهنگ شالیکار تصرح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی بابل در پایان با تاکید بر این که پلیس با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
------------------------------------------
دستگيري سارق اماکن خصوصی در " نکا"
سرهنگ ابوالقاسم ابراهیمی جانشین انتظامي شهرستان "نکا"، از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی و کشف 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "ابوالقاسم ابراهیمی"، در تشريح اين خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ ابراهیمی، تصریح کرد:ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
جانشین انتظامی شهرستان نکا، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده مجموعاً به 8 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.
وی در خاتمه ضمن اعلام اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد؛ از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را سریعا به سامانه 110 مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
پلمب 7 واحد صنفی متخلف در محمودآباد"
سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از پلمب 7 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر اماکن در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده"در تشریح این خبر، گفت: در اجرای مصوبات صادره به منظور رعایت و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی در سطح شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره اتاق اصناف از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به بازديد از 70 واحد صنفي این شهرستان طی 72 ساعت گذشته، تصريح كرد: در اين طرح 7 واحد صنفي به دليل عدم توجه به اخطارهاي داده شده پلمب و به 15 واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب داده شد.
فرمانده انتظامي محمودآباد در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس، اظهار داشت: تلاش پليس در كنار ساير ادارات و سازمان ها به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ادامه خواهد يافت.
------------------------------------------
پلمپ 11 واحد صنفی متخلف در شهرستان بابل
سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامي شهرستان بابل از پلمپ 11 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح اماكن عمومي و جلوگيري از بروز تخلفات و جرايم صنفي، طرح کنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي و اماکن عمومي توسط ماموران پلیس امنیت عمومی در این شهرستان اجرا شد.
وی، افزود: در اجرای این طرح که طی 2 روز گذشته در یک عملیات ضربتی به اجرا در آمد، از 32 واحد صنفی مربوطه بازدید بعمل آمده که 11 واحد صنفي به علت عدم رعايت قوانين و مقررات صنفي و همچنین عدم رعایت شئونات اسلامی با هماهنگی قضائي پلمپ شدند.
سرهنگ شالیکار از اخطار پلمب به 17 واحد صنفی خبر داد و تصريح كرد: با هماهنگي و همكاري مجمع امور صنفي شهرستان، راه اندازي گشت هاي تلفيقي نظارت بر صنوف و همچنین اقدامات كنترلي و نظارتي در دستور کار قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان خاطر نشان كرد: به منظور کرامت ماه مبارک رمضان، طرح نظارتي پليس شهرستان بر واحدهاي صنفي با جديت و بصورت مستمر ادامه داشته و با واحدهای صنفی متخلف برابر با قانون برخورد خواهد شد.
------------------------------------------
پلمپ واحدهای صنفی متخلف در آمل
سرهنگ علی داداش تبار،فرمانده انتظامي شهرستان " آمل "،از اجرای طرح نظارت بر صنوف و پلمب 20 واحد صنفي متخلف در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "علی داداش تبار"،در تشریح این خبر گفت: به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و جلوگیری از تخلفات صنفی طرح نظارت بر واحدهای صنفی در این شهرستان به اجرا در آمد.
وي افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون از 98 واحد صنفي این شهرستان بازدید شد که به 78 واحد صنفی تذکر  و اخطار پلمب داد شد و 20 واحد صنفی نیز پلمب شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل با قدرداني از همکاري و همياري مردم با پليس، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
------------------------------------------
پلمپ واحدهای صنفی متخلف در عباس آباد
سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامي شهرستان " عباس آباد "،از اجرای طرح نظارت بر صنوف و پلمب 31 واحد صنفي متخلف در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "مصطفی بابایی "،در تشریح این خبر گفت: به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و جلوگیری از تخلفات صنفی طرح نظارت بر واحدهای صنفی در این شهرستان به اجرا در آمد.
وي افزود: در اجرای این طرح که از ابتدای سال جاری تاکنون به اجرا درآمد 31 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان و هنجار شکنی پلمب شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد از تداوم اجرای این طرح خبر داد و با قدرداني از همکاري و همياري مردم با پليس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
------------------------------------------
پلمپ واحدهای صنفی متخلف در گلوگاه
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامي شهرستان " گلوگاه "،از اجرای طرح نظارت بر صنوف و پلمب 4 واحد صنفي متخلف در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ" محمود کلوانی"،در تشریح این خبر گفت: به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و جلوگیری از تخلفات صنفی طرح نظارت بر واحدهای صنفی در این شهرستان به اجرا در آمد.
وي افزود: در اجرای این طرح از 50 واحد صنفي این شهرستان بازدید شد که به 10 واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داد شد و 4 واحد صنفی نیز پلمب شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه با قدرداني از همکاري و همياري مردم با پليس، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار