استاندار کرمانشاه، گفت: برای مدیرانی که قصد خدمت دارند، قانون یک کلید راهگشا و بستری برای خدمات‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم است و برای مدیرانی هم که دنبال سنگ‌اندازی هستند، قانون یک قفل زیبا و بهانه‌ای برای متوقف کردن کارها است.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ 09 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «محمدطیب صحرایی» روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پاوه با تاکید بر ضرورت تبدیل میثاق مشترک مدیر ارشد استان با مدیران و فرمانداران به یک تعهد عمومی تاکید کرد: فلسفه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، خدمتگزاری مجاهدانه و عالمانه به مردم است و همه باید در این مسیر تلاش کنیم.

وی یادآور شد: تمام کارهای مدیران و فرمانداران استان باید در چهارچوب شرع مقدس باشد و با دستورات الهی منافاتی نداشته باشد و این یک تراز کلیدی است.

صحرایی خاطرنشان کرد: پیشرفت کرمانشاه زمانی ارزشمند و قابل دستیابی است که همراه با عمل در چهارچوب حلال و حرام الهی، پرهیز از دروغ گویی، خلف وعده، خیانت و دغلکاری باشد.

استاندار کرمانشاه حرکت در چهارچوب قانون را تراز دوم مدیریت دانست و گفت: در شهرستان پاوه و در سطح استان کرمانشاه، حتی انجام یک کار غیرقانونی هم از مدیران و مسئولان قابل قبول نیست و همه باید در چهارچوب و مدار قانون حرکت کنند.

صحرایی خدمتگزاری به مردم را تراز سوم مدیریت معرفی کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر فرموده اند مردم ولی نعمت ما هستند و ما نوکر مردم هستیم و با توجه به فرمایشات ایشان، در نظام اسلامی مدیران باید در عمل این نوکری را نشان دهند.

وی حق مردم را یکی از مهمترین واجبات الهی دانست و گفت: اگر در کلام، مردم را ولی نعمت می دانیم باید در عمل هم اینچنین باشد و بر این مبنا حرکت کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پیشرفت و تعالی استان در شرایطی اتفاق می افتد که مسوولان همیشه پای کار باشند، افزود: مدیران در قبال امنیت، اقتصاد، رفاه و معیشت مردم مسئول هستند و باید در دوران مسئولیت خود به این وظایف توجه جدی داشته باشند.

صحرایی در پایان با تجلیل از شخصیت و نقش ممتاز ماموستا مُلا «قادر قادری» امام جمعه پاوه در منطقه، از تلاش های ایشان به خاطر پیگیری مداوم مشکلات مردم تشکر و قدردانی کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین از زحمات آقای «اردشیر رستمی» فرماندار سابق شهرستان پاوه در طول دوران مسئولیت تقدیر و برای آقای «علیرضا حیدری» در پست سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه آرزوی موفقیت کرد.

«اردشیر رستمی» اسفند سال ۱۴۰۰ به عنوان فرماندار پاوه منصوب شد و جای خود را به «علیرضا حیدری» داد.

«علیرضا حیدری» سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه نیز قبل از این بخشداری ماهیدشت و مرکزی کرمانشاه، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه، فرماندار صحنه و مدیر هسته گزینش استانداری کرمانشاه را در کارنامه کاری خود دارد.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار