در نشست مشترک روسا و تعدادی از اساتید دانشگاه های شیراز و دانشگاه پلی تکنیک سوییس دو طرف بر افزایش همکاری‌های علمی - پژوهشی بین دو دانشگاه تاکید کردند.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 12 October 2015
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: دکتر پاتریک ابیشر رئیس دانشگاه پلی تکنیک در بازدید از ظرفیت های دانشگاه شیراز به توانمندی های این دانشگاه اقرار کرد و گفت: دانشگاه شیراز و دیگر دانشگاه های ایران در زمینه علوم و تکنولوژی سابقه درخشانی دارند و همین دلیلی برای گسترش همکاری ها است.

وی ادامه داد: هر چند اولین باری است که از دانشگاه شیراز بازدید می کنم اما پیش از این با مشاهده توانمندی های دانشجویان این دانشگاه که در دانشگاه پلی تکنیک سوییس ادامه تحصیل می دادند، به توانمندی های دانشگاه شیراز پی برده بودم.

رئیس دانشگاه پلی تکنیک سوییس به ظرفیت های این دانشگاه اشاره کرد و گفت: 10 هزار دانشجو کارشناسی و 5 هزار دانشجو در سطح دکتری و کارشناسی ارشد به صورت حضوری و بیش از یک میلیون دانشجو به صورت مجازی در پلی تکنیک تحصیل می کنند.

وی بازدید از دانشگاههای یزد و اصفهان را از دیگر برنامه های خود و هیات همراه در سفر به ایران اعلام کرد.

در این نشست رئیس دانشگاه شیراز نیز با اشاره به ظرفیت های علمی این دانشگاه ، اظهار داشت: دانشگاه شیراز آماده همکاری های متقابل دانشگاهی در سطح بین المللی است و در این سطح علاوه بر پذیرش دانشجو، در آموزش دوره های کوتاه مدت و دوره های تخصصی فعالیت می کند.

دکتر مجید ارشاد لنگرودی افزود: دانشگاه شیراز از دانشگاه های پیشتاز ایران در رشته های مهندسی است و اولین و بزرگترین دانشکده آموزش الکترونیکی کشور در این دانشگاه راه اندازی شده است.

هیات دانشگاهی متشکل از 7 استاد و رئیس دانشگاه های سوئیس دو روز در شیراز اقامت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار