برای انجام تعميرات مياندوره اي:
واحد یک بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا به منظور انجام تعميرات مياندوره اي و افزایش آمادگی برای تولید پایدار انرژی برق در تابستان از مدار تولید خارج شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷ 16 April 2023

 مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا با اعلام این خبر افزود: این واحد مطابق برنامه و با هماهنگی مرکز مدیریت شبكه برق کشور با هدف حفظ و ارتقاء آمادگي برای توليد پایدار انرژی به مدت 15 روز از مدار تولید خارج شد و تحت عملیات میاندوره ای قرار گرفت.

حسینعلی تازیکی با گسترده، دشوار و حساس خواندن كار تعمیرات، نگهداري و بهره برداري از واحدهاي اين نيروگاه با بیش از 4 دهه كاركرد، گفت: بدلیل لزوم آمادگی واحدها برای تأمین نیاز مشترکان شبکه برق کشور در پیک مصرف و روزهای گرم پیشرو که با به مدار آمدن سیستمهای سرمایشی به شدت افزایش می یابد، کار و تلاش و فعالیت در نیروگاه ها به صورت فشرده و بدون وقفه ادامه خواهد داشت و بازدید، تست و سرویسهای لازم بر روی تجهیزات عمده مرتبط با بخشهاي مکانیک، الکتریک، ابزار دقیق و شیمی انجام می شود. 

وی همچنین افزود: هموطنان ما مطمئن باشند که فرزندان آنان در نیروگاه ها بطور شبانه روزی و با تمام توان در تلاشند تا خللی در تولید مطمن و پایدار برق که آسایش و رفاه مردم به آن گره خورده است، بوجود نیاید، اما از مشترکان فهیم انتظار داریم که با توجه به سختی فرایند تولید برق، مثل همیشه با مدیریت و رعایت الگوی مصرف بهینه برق به خادمان خود در صنعت برق کمک کنند تا انشاءا... پیک تابستان امسال را بدون مشکل سپری نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار