رئیس کمیته امداد شهرستان تنکابن گفت: در سال گذشته ۸۶۶ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تنکابن از خدمات آموزش خانواده بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲ 17 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، علی اکبر سیدی اظهار داشت: در سال گذشته ۸۶۶ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تنکابن از خدمات آموزش خانواده بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه این نهاد خدمات فرهنگی متعددی به مددجویان تحت حمایت ارائه می دهد افزود : یکی از اهداف اصلی کمیته امداد تقویت بنیه فرهنگی مددجویان می باشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان تنکابن تصریح کرد : خدمات آموزش خانواده در بخش هایی مانند آموزش های گروهی برای مخاطبین مختلف از جمله: زنان سرپرست خانوار، زوج های جوان، مشمولین طرح اکرام و اشتغال، نوجوانان، دوشیزگان غیر محصل و افراد در شرف ازدواج به صورت آموزش چهره به چهره و آموزش غیر حضوری ارایه می شود.

سیدی گفت: هدف از ارائه خدمات آموزش خانواده، تلاش در جهت اصلاح سبک زندگی در جامعه هدف، ایجاد و تقویت رفتارهای مثبت در جامعه، فراگیری مهارتهای زندگی، تحکیم و بالندگی بنیان خانواده و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ( اعتیاد، طلاق و ...) می باشد.

وی با اشاره به ارایه مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی به مددجویان گفت : در سال گذشته ۲۴۲ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، در این شهرستان از خدمات مشاوره و راهنمائی فردی و گروهی بهره مند شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان تنکابن گفت : هدف از برگزاری جلسات مشاوره و راهنمایی، شناسایی خانواده های در معرض آسیب، مداخله و پیشگیری از آسیب پذیری آنان و ارتقاء سلامت روان می باشد.

خاطر نشان می شود: در شهرستان تنکابن ۴۲۱۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار