با حضور مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی کشور؛
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از افتتاح چهارصد و نهمین خانه، خانواده شهید جهادگر ناصری، از شهدای بسیج سازندگی خوزستان که به دست جهادگران ساخته شد، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ 20 April 2023

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ آیین افتتاح واحد مسکونی خانواده شهید جهادگر محمد ناصری ، با حضور مسئولین استانی و مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه کشور برگزار شد.

ایل بیگی، مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی کشور در برنامه افتتاح خانه خانواده شهید با اشاره به اینکه توفیق حاصل شد که خانه این خانواده شهید جهادگر به دست دیگر جهادگران شهرستان ساخته شود گفت: شهید ناصری عزیز، خدمت گذار این ملت بود و جهادگرانی که از دل مردم هستند، برای این خانواده شهید خانه ساختند واین رزق و توفیق برای جهادگران ثبت شد.

ایل بیگی با اشاره به افتتاح کنگره بزرگ شهدای جهاد و خدمت در آینده نزدیک عنوان داشت: افتتاح این کنگره واین حرکت های جهادی یک جریان بزرگ در کشور برای گفتمان سازی شعار عدالت و پیشرفت رقم خواهد زد.

 

سرهنگ سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به آیین افتتاح خانه جهادگر شهید ناصری از جهادگران شهرستان کارون که در سال ۹۸ در حین فعالیت جهادی دچار حادثه و به درجه رفیع شهادت نائل شد گفت: مجموعه جهادگران بسیج سازندگی استان خوزستان امروز با حضور مسئول حرکت های جهادی این خانه افتتاح و به این خانواده شهید هدیه شد، ان شالله بتوانیم راه شهیدان را ادامه دهیم.

 

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون با تفاهم نامه ای که با کمیته امداد صورت گرفت ۴۰۹ خانه از ساخت و افتتاح شده است، گفت: بیشترین آمار ساخته خانه توسط بسیج سازندگی در کل کشور، سازندگی استان خوزستان بود ه و امروز هم ۴۰۹ مین خانه، خانه این خانواده شهید، افتتاح شد.

وی افزود: ان شالله این جهاد محرومیت زدایی ادامه خواهد داشت تا بتوانیم بخشی اعظمی از محرومیت را از استان برداریم.

۴۳

 

۱

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار