سرپرست فرمانداری کرج با بیان اینکه استان البرز قطب اقتصادی در منطقه بشمار می رود، نقش کارگران را در خط مقدم جبهه تولید ویژه خواند و گفت: با بازبینی قوانین کار، بخشی از دغدغه های فعالان این عرصه برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 25 April 2023

دغدغه های جامعه کارگری با اصلاح قانون کار برطرف می شود

به گزارش «تابناک البرز» کاوه حدادپور ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگران در خط مقدم جبهه تولید قرار دارند و بخشی از دغدغه های جامعه کارگری با اصلاح قانون کار برطرف می شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت محترم در حمایت از تولید و اقتصاد تصریح کرد: نیروی کار توانمند ، راندمان تولید را بالا می برد بنابراین متولیان حوزه کار و کارگری باید نظارت ویژه ای بر فعالیت های کارگاه ها و کارخانه ها در راستای پویایی خط تولید داشته باشند.

سرپرست فرمانداری کرج بیان کرد: استان البرز قطب صنعتی و اقتصادی در منطقه بشمار می رود و نقش کارگران در این استان برای رونق تولید بسیار ویژه و اثرگذار است بنابراین باید با برنامه ای جامع در این حوزه مسائل فعالان جامعه کارگری مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی متذکر شد: کمیسیون کارگری شهرستان کرج نیز بصورت مستمر مسائل را پایش و نسبت به رفع موانع موجود تصمیمات لازم را اتخاذ می نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار