کد خبر: ۱۱۰۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ 02 May 2023

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: سرقت کابل و تخریب تجهیزات مخابراتی باعث شده سالانه ۴۰۰ میلیارد ریال به این نهاد خدمت رسان استان خسارت وارد شود.

علی نوروزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : کابل های تلفن که از جنس مس است از نظر ریالی ارزش بالایی دارد و این موضوع باعث شده تا سالانه کیلومترها کابل توسط سارقان دزدیده شود که بار هزینه شبکه گذاری و ترمیم آنها بر دوش شرکت مخابرات تحمیل می شود.

وی ادامه داد: سارقان علاوه بر سرقت کابل ها، با تخریب کافوهای مخابراتی هزینه ای معادل ۵ تا ۶ میلیارد ریال روی دست شرکت مخابرات مازندران خرج می گذارند که این موضوع نیز باعث مشکلات و دردسرهایی در مسیر انجام خدمات مخابرات مازندران شده است.

کافوهای مخابراتی جعبه مکعبی و مستطیلی از جنس آلومینیوم که به عنوان جعبه های تقسیم‌های بزرگ که در خیابان‌ها، نبش چهارراه‌ها قرار دارند و بسته به نیاز محل مورد استفاده، تعیین می‌شوند.

مدیرعامل مشرکت مخابرات مازندران در خصوص فشار مالی و کاری ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی بر روی این شرکت گفت : شبکه گذاری و نصب کابل های جدید تلفن علاوه بر اینکه بر حجم کار نیروها افزوده است شرکت را در تامین مصالح مورد نیاز که همان کابل های مسی است با توجه به محدودیت تولید کارخانه ها و قیمت سرسام آور با مشکل مواجه کرده 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار