مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از اتصال ١٩٠٠ فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیک در استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح به جبران کمبود تعدادی از کالاهای اساسی که برخی مواقع با آن مواجهیم، کمک می کند.
کد خبر: ۱۱۰۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱ 04 May 2023
  رحمت الله جلیلیان
مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک سال گذشته در 4 استان به صورت پایلوت اجرا شد 16 اسفند هم در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
 
وی افزود: در این طرح افراد با کارت بانکی خود (بر اساس کد ملی سرپرست خانوار تعریف شده) می توانند تا سقف آن مبلغ یارانه، یک ماه زودتر به فروشگاه های متصل به طرح مراجعه و ١٠ قلم کالای اساسی خریداری کنند.
 
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از مزیت های این طرح دسترسی به کالا ها یک ماه پیش از دریافت یارانه است، تخفیفاتی هم برای این طرح در نظر گرفته شده، در حال حاضر ١٩٠٠ فروشگاه در سراسر استان به این طرح متصل شدند.
 
وی با بیان اینکه جزییات مرتبط با میزان فروش کالاهای اساسی از این طرح در اختیار مرکز است، خاطر نشان ساخت: بر اساس جلسات آموزشی و توجیهی، دولت در آینده مزیت هایی برای اجرای این طرح قرار می دهد که استقبال از آن افزایش یابد.
 
این مقام مسئول تشریح کرد: در مواقعی که با کمبود برخی کالاهای اساسی مواجه هستیم، طرح کالابرگ الکترونیک می تواند کمبودها را جبران کند. 
 
احمدی تاکید کرد: استفاده از برند محصولات هم کاملا اختیاری است و افراد می توانند در قالب 10 قلم کالا از تنوع محصولات بهره ببرند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار