اینروزها گروهی تحت عنوان "هواداران دکتر سید مصطفی تقوی" به معرفی این کاندید احتمالی درشبکه اجتماعی فیسبوک پرداخته است که علاوه برانتشار مصاحبه ها ،تصاویر ونقدوتحلیل های سیاسی ،انتخاباتی به بیوگرافی وی نیز اشاره نموده است
کد خبر: ۱۱۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 12 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد با پیشرفت تکنولوژی و علم روز دنیا و همچنین هزینه پایین تبلیغات در فضای مجازی کاندیداهای احتمالی نمایندگی مجلس ستادهای انتخاباتی زودهنگام خود را در شبکه های اجتماعی برپا کرده اند. 

در سالهای نه چندان دور شبکه های اجتماعی به شکل امروزی در میان مردم استفاده نمی شدند و کاربرد نداشتند به همین دلیل کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی به جهت ارتباط بیشتر با مردم با برپایی جلسات پیاپی در خانه معتمدین محله های مختلف شهر سعی می کردند تا شهرت و محبوبیت کسب نمایند.

اما این روش دیگر کاربرد چندانی ندارد و می توان گفت که تمامی کاندیداهای احتمالی مجلس از این شبکه ها به عنوان راهی برای جذب آرای مردم به سوی خود استفاده می کنند و حتی گروه هایی با این عنوان نیز تشکیل داده اند که شاید در ظاهر انتخاباتی نباشند اما اهدافی انتخاباتی را دنبال می کنند.

این روزها برخی از این نامزدهای احتمالی ساعت ها سر به زیر آورده و دست به گوشی می برند تا طرفداران فعال در این فضا را شکار کنند.

به گزارش راک نیوز از دهدشت،کهگیلویه برخلاف همه محرومیت هایش ،سیاسیون وحامیان آنها از این شرایط بدور نبودند.

براساس این گزارشاولین کمپین سیاسی در کهگیلویه را باید به هواداران حاج سیدمحمد موحددانست که اگرچه خود ایشانهرگونه ارتباط با این گروه را منتفی دانست اما هم چنان این کمپیندر شبکه اجتماعی فیسبوکفعالیت دارد و درتازه ترین پست هاهم خبر از رفتن وی به اتاق عمل خبر داده بود وهم شهاددت سردار همدانی را تسلیت گفتند.

به گزارش راک نیوز ،اگرچه دسترسی به شبکه اجتماعی فیسبوک بدلیل فیلتر بودن برای همگان میسر نمیباشد اماتلاش برای جذب حداکثری آرا در انتخابات پیش رو را باید تاکتیک انتخاباتی دهم دانست .

اینروزها گروهی تحت عنوان "هواداران دکتر سید مصطفی تقوی" به معرفی این کاندید احتمالی درشبکه اجتماعی فیسبوک پرداخته است که علاوه برانتشار مصاحبه ها ،تصاویر ونقدوتحلیل های سیاسی ،انتخاباتی به بیوگرافی وی نیز اشاره نموده است.



دریکی از پست ها (مطالب منتشرشده )نوشته اند:

دکتر سید مصطفی تقوی متولد ۱۳۳۸ در شهرستان کهگیلویه است. او فرزند ارشد آمیر احمد تقوی، روحانی بنام استان است. کارشناسی را در رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران در دهه ۶۰ تمام کرد. کارشناسی ارشدش را در رشته علوم سیاسی دانشگاه شهیدبهشتی در سال ۷۳ و در همین رشته در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در مقطع دکتری تحصیل کرد. وی تاکنون شش کتاب در زمینه سیاست و تاریخ سیاسی معاصر ایران نوشته است که از آن جمله می توان به فراز و فرود مشروطه، تاریخ سیاسی کهگیلویه، واقعیت و پندار در تاریخ نگاری معاصر ایران، مدرنیسم و دینداری در ایران و … اشاره کرد. دکتر تقوی هم اکنون در دانشگاه شهید بهشتی تدریس می کند و پژوهشگر ارشد موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار