رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان از پیوستن یک هزار دانش‌آموخته این دانشگاه به بدنه آموزش و پرورش استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ 17 May 2023

دکتر مسعود صالحی‌شبلیزی با اشاره به پذیرش دوره جدید دانشجومعلمان در این دانشگاه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تعداد دانشجویانی که امسال از طریق آزمون سراسری به دانشگاه فرهنگیان خوزستان اضافه می‌شوند حدود ۹۰۰ تا یک هزار نفر باشد هر چند ظرفیت مورد نیاز استان خوزستان بسیار بیشتر از این عدد است.

وی افزود: متناسب با تعداد دانشجویانی که جذب می‌شوند باید ظرفیت فضای آموزشی و خوابگاهی نیز افزایش یابد. در حال حاضر نیز فضا متراکم است ودر این خصوص بر حوزه آموزشی فشار وجوددارد اما مجبور به آن هستیم.

صالحی‌شبلیزی گفت: امسال حدود یک هزار دانش آموخته از دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان به بدنه آموزش و پرورش پیوسته‌اندو کار خود را از مهرماه آغاز می‌کنند. در حال حاضر، حدود ۶ هزار و ۱۰۰ نفر با احتساب یک هزار نفری که امسال به آموزش و پرورش می‌پیوندند، در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان مشغول به تحصیل هستند.

وی در خصوص مهارت‌آموزان نیز یادآور شد: استخدامی‌های جدیدی که از طریق ماده ۲۸ جذب می‌شوند، در مراکز ما به عنوان مهارت‌آموز به مدت یک سال شاغل به تحصیل خواهند بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان در خصوص احتمال برگزاری کنکور مجزا برای داوطلبان این دانشگاه گفت: وزارت آموزش و پرورش پیگیر این مساله است و گویا مجوز را کسب خواهد کرد که از طریق سازمان سنجش نتیجه آن اعلام می‌شود اما تاکنون دستورالعملی برای ما ارسال نشده است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار