مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تاثیر آزمون‌های نهایی امسال در کنکور سراسری ۴۰ درصدی است لذا آزمون‌های امسال متفاوت است و به این دلیل همه تلاش خود را در برگزاری آزمون‌های سالم به کار خواهیم گرفت.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ 18 May 2023

مسعود حمیدی‌نژاد در همایش هم‌اندیشی روسای حوزه‌های اجرایی امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۲ خوزستان که امروز (۲۸ اردیبهشت‌ماه) در ناحیه ۴ اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تلاش‌هایی که انجام می‌شود همه برای این است که بتوانیم آزمون‌های سالم و بدون دغدغه‌ای را برگزار کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه نتیجه این آزمون‌ها در کنکور اثرگذاری دارد، قطعا خانواده‌ها نگران هستند. تاثیر آزمون‌های نهایی امسال در کنکور سراسری ۴۰ درصدی است لذا آزمون‌های امسال متفاوت است و به این دلیل همه تلاش خود را در برگزاری آزمون‌های سالم به کار خواهیم گرفت.

حمیدی‌نژاد گفت: تمهیدات لازم به کار گرفته شده است از امروز مانور برگزاری آزمون‌های نهایی در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: به خانواده‌ها توصیه می‌شود تنها دغدغه آن‌ها آرامش در خانه و درس خواندن فرزندشان باشد و بقیه مسئولیت را برعهده ما بگذارند.

وی در خصوص تفاوت‌های اعمال شده در آزمون نهایی امسال گفت: آزمون امسال به نوعی کنکور نیز هست و اگر هر سال یک آزمون سنجش داشته‌ایم امسال ۱۱ آزمون سنجش خواهیم داشت زیرا نمره دروس دانش‌آموز، ۴۰ درصد روی نمره کنکور و تعیین رشته اثر خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار