بهرام شفیع: در این خصوص با مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی رایزنی و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و با واگذاری سالن اختصاصی نورالله گرانی‌پور پدر هاکی به هیئت هاکی موافقت شده است
کد خبر: ۱۱۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 13 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد بهرام شفیع در جمع خبرنگاران گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر مطالبه ورزشکاران هاکی این شهرستان مبنی بر نبود سالن اختصاصی هاکی و بازپس‌گیری «سالن تخصصی نورالله گرانی‌پور پدر هاکی ایران» اظهار کرد: در این خصوص با مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی رایزنی و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و با واگذاری سالن اختصاصی نورالله گرانی‌پور پدر هاکی به هیئت هاکی موافقت شده است.

وی با بیان اینکه فدراسیون هاکی کشور نیز پیگیر این قضیه بوده است، تأکید کرد: سالن هاکی نورالله گرانی‌پور از ابتدای ساخت تاکنون به هیئت هاکی گچساران و ورزشکاران این شهرستان اختصاص داشته و به زودی با هماهنگی‌های صورت گرفته از این سالن استفاده می‌شود.

رئیس فدراسیون هاکی کشور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر جایگاه ورزش هاکی گچساران در کشور گفت: هاکی گچساران از سال‌های گذشته تاکنون منشأ خدمات و موفقیت‌های خوبی به ورزش هاکی کشور بوده و از دیرباز چهره‌های طراز اولی را به کشور معرفی کرده است.

شفیع ادامه داد: حضور تیم هاکی نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هاکی کشور نشان‌دهنده قدرت و پیشرفت هاکی گچساران در سطح کشور است.

وی ادامه داد: لیگ برتر جایگاه تیم‌های قدرتمند و برگزیده کشور بود که هاکی نفت و گاز نیز خود را به عنوان تیم‌های برتر هاکی کشور معرفی کرده است.

شفیع ادامه داد: ورزش هاکی گچساران از مربیان و پیشکسوتان خوبی برخوردار بوده که با استفاده از تجارب و دانش این افراد ورزش هاکی در گچساران توسعه بیشتری پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار