شهردار شهر میراث جهانی یزد:
شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به اینکه شهرداری به صورت روزمره و با خدمات بسیار متنوع با عموم مردم در ارتباط است، گفت: وظایف شهرداری حوزه‌ای گسترده به وسعت تمام نیازهای شهر است.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 12 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، ابوالقاسم محی الدینی با اشاره به اینکه خدمات و وظایف شهرداری از گستردگی بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: حوزه وظایف شهرداری حوزه گسترده‌ای به وسعت همه نیازهای شهر است.
وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل هم نمی‌توان شهرداری را خلاصه در پروژه‌های عمرانی یا فضاهای سبز و مسائل فرهنگی کرد بلکه هر موضوعی که یک شهر زنده با آن سر و کار دارد، در واقع بخشی از وظایف شهرداری است.
شهردار یزد ادامه داد: این وظایف و خدمات به صورت مستقیم و غیر مستقیم همه روزه با زندگی عموم مردم در ارتباط است و به همین دلیل هم اهمیت فعالیت‌های شهرداری بسیار بالا است.
محی‌الدینی گفت: در حال حاضر ۱۰ سازمان و پنج منطقه و پنج معاونت که در شهرداری یزد فعالیت دارند، هر یک فعالیت‌های بسیار گسترده و متعددی را به صورت روزانه انجام می‌دهند.
وی افزود: به عنوان نمونه در حوزه‌های عمرانی، شهرداری یزد در حوزه احداث مسیرهای جدید، آزادسازی و تملک‌ها برای احداث این مسیرها، بازمهندسی تقاطع ها، آسفالت و موارد بسیار مختلف دیگر شهرداری مشغول به فعالیت است.
شهردار یزد ادامه داد: این گستردگی خدمات و وظایف در حوزه‌های مختلف دیگر هم وجود دارد و به نوعی می‌توان گفت که هر بخش شهرداری وظایف و خدمات بسیار گوناگونی را مرتبط با امور روزمره شهروندان انجام می‌دهد.
محی الدینی گفت: با توجه به این حجم گسترده خدمات و وظایف، تمام همکاران من در بخش‌های مختلف شهرداری همه تلاششان را به کار گرفته‌اند که بهترین خدمات و فعالیت‌ها را ارائه دهند تا بالاترین میزان رضایت شهروندان جلب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار