یکی از کارکنان رسمی شهرداری نیز گفت: ما گرفتار شهردار و شورایی شده ایم که کلا کارشان زد و بند و معاملات شده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲ 13 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کارمندان رسمی، پیمانی و کارگران بخش‌های مختلف شهرداری یاسوج با تجمع مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد شدید از عملکرد شهردار و شورای شهر یاسوج خواستار دریافت مطالبات خود شدند.

یکی از کارکنان شهرداری یاسوج با بیان اینکه مکاتبات زیادی با دستگاه‌های مختلف پیرامون مشکلات شهرداری انجام داده‌ایم، گفت: در یک کلام شهر یاسوج رها شده انتظار داریم مسئولان و متولیان امر بخصوص دستگاههای نظارتی به وضعیت و شرایط شهرداری و شهر یاسوج ورود کنند و ما را از این مشکلات نجات دهند.

وی افزود: دست ما به هیچ جا نمی‌رسد چه کسی باید این وضعیت را کنترل کند. نیروهای رسمی سه ماه و نیروهای شرکتی و قراردادی هشت، ۹ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند و از طرفی مدام نیروی بی ضابطه وارد شهرداری می‌کنند، متأسفانه هیچ نظارتی نیست. امیدواریم مسئولان استان و کشور صدای ما را بشنوند.

شورا و شهردار کارشان زد و بند شده !

یکی دیگر از کاکنان شهرداری در این تجمع اظهار کرد: شورای شهر یاسوج مرکز رانت و تخلف شده است و تعدادی زیادی از وابستگان شورا و شهردار در شهرداری یاسوج منصوب شده‌اند.

وی افزود: فضای سبز شهر یاسوج خشک شده و در حال از بین رفتن است که باید از مدیران توانمند استفاده شود تا شاهد این وضعیت اسفناک در سطح شهر که مرکز استان و پایتخت طبیعت ایران است، نباشیم. طی ۶ سال اخیر چه کار ماندگاری در سطح شهر انجام شده است؟

یکی از کارکنان رسمی شهرداری نیز گفت: ما گرفتار شهردار و شورایی شده ایم که کلا کارشان زد و بند و معاملات شده است.

سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جمع معترضان، ضمن شنیدن حرفشان، آنها را به آرامش و رعایت قانون دعوت کرد و گفت: ما هم کنار مردم و شما هستیم. شما مطالباتتان را می‌خواهید و این حق شماهاست. بنده و سایر مسئولان تلاش‌ می‌کنیم هر چه سریعتر مشکلات مرتفع شود.

وی افزود: کارگران و کارکنان شهرداری یاسوج چند ماه حقوق دریافت نکرده‌اند و این مسئله را به جد پیگیری خواهیم کرد.

هاشمی‌پور به کارکنان و کارگران شهرداری یاسوج قول داد گزارشی از وضعیت شهرداری و شورای شهر یاسوج آماده و برای وزارت کشور و سایر دستگاه‌ها ارسال شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ما بی‌اطلاع از مشکلات شهرداری و شورای شهر و وضعیت شهر یاسوج نیستیم. مردم و همه دلسوزان از وضعیت شهر یاسوج راضی نیستند ما باید قانون را ملاک قرار دهیم و طبق قانون عمل کنیم. ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار