طی حکمی;
طی احکامی از طرف علیرضا پاکدل رئیس فدارسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، مهدی آزاد منجیری و مجید پارسائی به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی نوجوانان آقایان هندبال جمهوری اسلامی ایران، جهت حضور در مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا در سال 1403 منصوب شدند.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 13 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، طی احکامی از طرف علیرضا پاکدل رئیس فدارسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، مهدی آزاد منجیری و مجید پارسائی به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی نوجوانان آقایان هندبال جمهوری اسلامی ایران، جهت حضور در مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا در سال 1403 منصوب شدند.
لازم به ذکر است مجید پارسائی به عنوان مدیرعامل و مهدی آزاد منجیری به عنوان سرمربی باشگاه فرازبام خائیز دهدشت فعالیت دارند و عناوین مختلف قهرمانی کشوری را کسب کرده و با معرفی تعداد زیادی از بازیکنان کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی‌ هندبال کشور، ایفای نقش نمودند.
پارسایی در همین خصوص در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: با خود اندیشیدم که از کوچه‌های محروم دهدشت تا رسیدن به نیمکت تیم ملی نوجوانان هندبال ایران، این راه طولانی و صعب، چگونه بدینجا رسیده و چه شد که امروز هندبال شهر و استانم در مسیر جهانی شدن است و به آرزوی دیرینه‌ام که درخشش فرزندان استان در آوردگاه المپیک بیش از پیش امیدوام.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار