مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با بیان اینکه در دولت قبلی کلنگ یک سالن ورزشی در مدرسه شهدای ولی‌عصر به زمین زده شد، گفت: تاکنون هیچ بودجه‌ای برای ساخت آن در نظر گرفته نشده و تنها به پی‌ریزی اکتفا شده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 13 October 2015
به گزارش تابناک سیدعظیم اسماعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه تعداد کل مدارس فریدونکنار 79 مدرسه و 92 واحد آموزشی است، اظهار کرد: از این تعداد 34 مدرسه ابتدایی، 24 مدرسه متوسطه اول و متوسطه دوم، 21 مدرسه کار و دانش و فنی‌و‌حرفه‌ای است.
وی مجموع مدارس شهری را 46 مدرسه اعلام کرد و افزود: مجموع مدارس روستایی 33 مدرسه و مجموع دانش‌آموزان شهرستان فریدونکنار 8 هزار و 544 نفر است.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار تعداد دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس این شهرستان را 4 هزار و 814 نفر دانست و ادامه داد: تعداد دانش‌آموزان متوسطه اول یک‌هزار و 955 نفر، تعداد دانش‌آموزان متوسطه دوم رشته‌های نظری 778 نفر و تعداد دانش‌آموزان کار و دانش و فنی‌وحرفه‌ای 997 نفر است.
وی بیان کرد: در دولت قبل فضایی در مدرسه ابتدایی خاتم‌الانبیاء برای ساخت استخر روباز در نظر گرفته شده بود که نیمه‌کاره رها شده است و از آنجایی که این مکان در کنار جاده اصلی بابلسر به فریدونکنار و در شهرک دریاکنار واقع شده، پیشنهاد می‌شود در این فضا با مشارکت و سرمایه‌گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان، یک مجتمع تجاری مسکونی احداث شود.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار ادامه داد: در دولت قبلی کلنگ یک سالن ورزشی در مدرسه شهدای ولی‌عصر به زمین زده شد و تاکنون هیچ بودجه‌ای برای ساخت آن در نظر گرفته نشده و تنها به پی‌ریزی اکتفا شده است که انتظار می‌رود برای تکمیل و ساخت این سالن ورزشی اقدامات لازم تحقق یابد.
اسماعیل‌زاده تصریح کرد: مدرسه ابتدایی شهیدان رضایی روستای بنه‌کنار تخریبی است و با توجه به زمین اهدایی از سوی خیران به مساحت 4 هزار متر در همان روستا، پیشنهاد می‌شود برای ساخت مدرسه جدید اقدام شود.
وی با اشاره به اینکه احداث ساختمان مستقل برای کانون بازنشستگان گفت: حق مناطق کمتر توسعه یافته به مدارسی که 50 متر با دریا فاصله دارند تعلق نمی‌گیرد در صورتی که مدارسی که 12 کیلومتر از دریا فاصله دارند را شامل شده که این خود نکته‌ای بسیار تأمل برانگیز است که قابلیت پیگیری دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار