سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از ارائه خدمات تمام وقت به کالا‌های صادراتی واحد‌های تولیدی به ویژه در گمرکات مرزی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ 23 June 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان علی اصغر عباس زاده سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت : تلاش گمرکات استان کرمانشاه ارائه تسهیلات ویژه به واحد‌های تولیدی و تسریع و آسان نمودن انجام تشریفات گمرکی برای این واحد‌ها و فعالان اقتصادی استان است.

علی اصغر عباس زاده افزود: اولویت گمرکات استان کرمانشاه، ارائه خدمات تمام وقت به کالا‌های صادراتی واحد‌های تولیدی و تجهیزات وارداتی خط تولید این واحد‌ها به ویژه در گمرکات مرزی استان است.

در بازدید مدیر عامل شرکت اورامان غرب محصولات تولیدی شرکت را، لوله و اتصالات u.p.v.c و لوله‌های جداره چاه و زهکشی عنوان کرد.

وی ظرفیت تولید شرکت در سال را ۷ هزار تن اعلام کرد و با اشاره به عرضه محصولات خود در بازار‌های داخلی افزود: شرکت اورامان غرب در صادرات محصولات خود به کشور‌های همجوار حضوری فعال و مستمر دارد.

مدیر عامل شرکت اورامان غرب میزان صادرات محصولات تولیدی خود به خارج از کشور رابیش از ۶۰ درصد عنوان کرد.

وی با ابراز رضایت از تسهیلات و خدمات ارائه شده از سوی مجموعه گمرکات استان کرمانشاه، این حجم از صادرات محصولات تولیدی خود به خارج از کشور را مرهون تلاش و همراهی مدیریت و کارکنان گمرکات استان کرمانشاه دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار