سفر استاندار به اشکورات رحیم آباد
دکتر اسدالله عباسی در سفر به اشکورات رحیم آباد رودسر از آسفالت ۱۲ کیلومتر از محور زیاز به شوک به طول ۱۲ کیلومتر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 26 June 2023

سفر استاندار به اشکورات رحیم آبادسفر استاندار به اشکورات رحیم آبادسفر استاندار به اشکورات رحیم آبادسفر استاندار به اشکورات رحیم آبادسفر استاندار به اشکورات رحیم آباد

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ؛ استاندار در سفر به رودسر و حاشیه بازدید از آسفالت مسیر زیاز به شوک ، با اشاره به اینکه این طرح قرار بود در دولتِ قبل اجرا شود گفت : در این راستا قراردادی با بنیاد مستضعفان بسته شد که این محور به صورت جاده اصلی دیده شود.

دکتر اسدالله عباسی با اشاره به اینکه کار زیرسازی مسیر سیاه خُلَک تا شوک انجام شده ، افزود : لایه دوم نیز در حال انجام است و مقرر شد تا دو ماه آینده ۹ کیلومتر اول و ۳ کیلومتر نیز از سمت زیاز به شوک شروع شده و در مجموع ۱۲ کیلومتر در مرحله نخست آسفالت انجام شود.

وی با بیان اینکه بررسی فنی و تخصصی ۱۲ کیلومتر باقی مانده دیگر نیز از امروز انجام می‌شود ، گفت : قرار است پس از برآورد هزینه ی عملیات ساخت این مسیر نیز با مشارکت بنیاد مستضعفان آغاز شود تا مردم این منطقه که از مسیر زیاز به سمت دهستان سمام و روستا‌های مناطق اطراف تردد می‌کنند بتوانند به آسانی عبور و مرور کنند.

استاندار در سفر به رودسر همچنین با مادر شهید حسن نجفی روشن در روستای جیرکُل اشکورات دیدار و گفتگو کرد.

استوار یکم شهید حسن نجفی روشن از شهدای نیروی انتظامی است که اول خرداد سال ۸۴ در درگیری با اشرار مسلح در گلوگاه چابکسر به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار