تفاهم‌نامه بزرگ محرومیت‌زدایی استان کرمانشاه فی مابین استاندار کرمانشاه و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) با حضور فرماندهان ارشد سپاه استان امضاء شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 30 June 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی و آبادانی استان کرمانشاه امروز به ریاست صحرایی استاندار کرمانشاه و با حضور سردار جمال‌الدین آبرومند دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع)، فرمانده قرارگاه نجف، معاونان استاندار، فرمانده سپاه استان، نماینده اسلام آبادغرب در مجلس و جمعی از مسؤولان و مدیران کل استان در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست درباره جزییات همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری‌های ویژه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حوزه‌های راه‌سازی، احداث مسکن، آبرسانی روستایی، آبرسانی مزارع، احیای قنوات، آسیب‌های اجتماعی، محلات حاشیه‌نشین، احداث تصفیه‌خانه، نوسازی مدارس، حمایت از اقشار کم بضاعت استان کرمانشاه توافقات نهایی صورت گرفت.

سردار جمال‌الدین آبرومند، دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) در تشریح مفاد این تفاهم‌نامه، اظهار کرد: هدف از حضور قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در کرمانشاه؛ موضوع محرومیت‌زدایی کلان در سطح استان است.

وی ادامه داد: نشست‌های کارگروه‌های تخصصی از روز گذشته تا به صبح امروز در استان کرمانشاه برگزار شد که نتیجه نهایی این جلسات و با حضور استاندار و مسؤولان در  نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی و آبادانی استان مطرح شد.

دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: الحمدالله توفقات بسیار خوبی در راستای محرومیت‌زدایی از چهره استان در این نشست منعقد شد و ان‌شاءالله طی یک زمان‌بندی سه ساله با اجرایی شدن این توافقات بیشتر مسائل مربوط به محرومیت استان به خصوص در مناطق هدف محروم، حل و فصل خواهد شد.

وی مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، ایثارگران بنیاد شهید و ایثارگران معسر دفاع مقدس را جامعه هدف قرارگاه امام حسن(ع) معرفی کرد و گفت: در این نشست قرار شده تمامی مسائل این جامعه هدف در حوزه مسکن حل شود.

 آبرومند ادامه داد: در خصوص روستاهای محروم فاقد آب و راه در این نشست تصمیمات خوبی گرفته شد که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان زمان‌بندی اجرای عملیات دیگر در استان روستایی بالای ۲۰ خانوار فاقد آب و راه وجود نداشته باشد.

وی به توافقاتی در رابطه با تولید ثروت در مناطق محروم با اجرای طرح‌های آبخیزداری و امنیت غذایی اشاره و بیان کرد: درباره مسائل بهداشت و درمان مناطق محروم و حاشیه شهر و همچنین ورزش و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی در این مناطق؛ توافقات بسیار خوبی صورت گرفت.

آبرومند خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله قرارگاه امام حسن (ع) با یک همدلی در استان و انگیزه بسیار خوب مسؤولان استانی، بتواند به زودی با بازوان توانمند اجرایی خود که سپاه استان و قرارگاه نجف اشرف است وارد عملیات اجرایی توافقات امروز شود و مشکلات را حل و فصل کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار