زائران عتبات عالیات که تاکنون اقدام به دریافت یا تمدید گذرنامه خود نکرده‌اند، دریافت یا تمدید گذرنامه خود را به ساعات پایانی قبل از سفر موکول نکنند.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 11 July 2023

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به مشتاقان سفر به عتبات عالیات در ایام محرم و صفر و اربعین حسینی، گفت: شهروندانی که قصد سفر در این ایام را دارند وضعیت گذرنامه خود را مشخص کنند.

نعمت‌اله طاهرپور افزود: با توجه به اینکه در زمان سفر گذرنامه باید بالای ۶ ماه اعتبار داشته باشد، افراد متقاضی حتما به زمان سفر خود توجه داشته باشند؛ چنانچه می‌دانند در مدت سفر از این اعتبار کم خواهد شد از هم اکنون اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیانی هم که کارت پایان خدمت آن‌ها قدیمی است نسبت به تعویض کارت پایان خدمت خود و اخذ کارت پایان خدمت هوشمند اقدام کرده تا در زمان صدور گذرنامه با مشکل مواجه نشوند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به شرایط جدید سفر‌های زیارتی خارج از کشور اشاره کرد و گفت: امسال فراجا هماهنگی‌هایی با دولت عراق برای تنظیم یک سند مسافرتی زیارتی به عنوان پروانه گذر زیارتی انجام داده‌اند که مزیت این پروانه نسبت به گذرنامه‌های رسمی قیمت پایین‌تر و صدور سریع‌تر آن است که به محض اجرایی شدن، پلیس اطلاع‌رسانی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار