رئیس سازمان فضای مجازی بسیج کرمانشاه خبر داد؛
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج کرمانشاه گفت: ورکشاپ آنلاین تفکر نقاد در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳ 30 July 2023

سعید کریمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ورکشاپ آنلاین تفکر نقاد و غلبه بر غرایز شناختی ناکارآمد برگزار می‌شود، این وبینار با همکاری مرکز نسرای فضای مجازی بسیج استان کرمانشاه، اداره کل بهزیستی و سازمان بسیج رسانه کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این ورکشاپ آنلاین هشت لغایت ۱۰ مرداد ماه ساعت ۲۱ در بستر اسکای روم به آدرس «https://www.skyroom.online/ch/nasra۱۴۰۱/idea-۱۱۵۰۹۶/l/fa» و کانال روبیکا به آدرس «nasrakermanshah» برگزار می‌شود و حضور عموم در این برنامه رایگان است.

کریمی آموزش همگانی سواد رسانه و تفکر نقاد را از اهداف برگزاری این ورکشاپ اعلام کرد و گفت: دستگاه‌ها و نهاد‌های آموزشی و فرهنگی در حوزه آموزش تفکر نقاد و سواد رسانه ضعیف عمل کردند و از سوی دیگر جنگ شناختی رسانه‌های خارجی برای تشویش اذهان عمومی، لزوم آموزش سواد رسانه در جامعه را دو چندان کرده است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های تخصصی در حوزه علوم شناختی و فرهنگی باید به این مقوله ورود جدی و تخصصی داشته باشند که در این راستا مرکز فضای مجازی استان کرمانشاه در نظر دارد با همکار‌های نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط دوره‌ها و سلسله نشست‌های آموزشی سواد رسانه را در محیط‌های وبیناری برگزار کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار