رئیس پلیس راهور کرمانشاه:
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: خودرو رانندگان هنجارشکن و رانندگانی که صدای ناهنجار تولید می‌کنند به مدت یک ماه توقیف می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ 01 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، محمد حیدری اظهار کرد: خودروهای هنجار شکن که با دستکاری اگزوز تولید صدای ناهنجار و یا نصب انواع کیت‌های تولید صدا در اگزوز خودرو باعث تولید و ایجاد آلودگی شنیداری و دیداری و انجام حرکات مخاطره آمیز زمینه نارضایتی شهروندان وذسلب آسایش عمومی و بی‌نظمی در معابر را به وجود می آورند، با پشتیبانی دادستان کرمانشاه به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف می‌شوند.

وی افزود: در اجرای این طرح در صورت رؤیت هرگونه ایجاد صدای ناهنجار و آلودگی صوتی توسط رانندگان علاوه بر توقیف سیستمی، اعمال قانون، معرفی به مراجع قضایی و اعمال محرومیت و ثبت نمره منفی، خودرو به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف، بعد از پرداخت انواع خلافی، عوارض و مالیات و شرکت در کلاس‌های آموزشی پلیس راهور فرایند ترخیص امکان پذیر می‌شود.

رئیس پلیس راهور ضمن هشدار به هنجار شکنان تاکید کرد: مراکز و تعمیرگاه هایی که نسبت به فروش و نصب و دستکاری انواع تجهیزات آلودگی صوتی بر روی خودروها فعالیت دارند، با دستور دادستان و همکاری اداره اماکن ضمن تشکیل پرونده قضایی، پلمپ و با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت رؤیت خودروهایی که دارای اوصاف فوق الاشاره هستند مراتب را با تلفن ۱۲۰ به پلیس راهور اطلاع دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار