استاندار سمنان از مشارکت ۵۰۰ گروه جهادی در رزمایش فاطمی ۳ در شهرستان های هشتگانه استان خبر داد. همزمان با شهرستان سمنان در سراسر استان، سومین‌ رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از ۵۰۰ گروه جهادی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ 01 August 2023

به گزارش تابناک سمنان به نقل از ایسنا، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ شهرستان سمنان در محل مصلای امیرالمومنین(ع) سمنان اظهار کرد: عملکرد کیفی و کمی اقدامات انجام شده توسط گروه های جهادی بسیار مطلوب ارزیابی شده است.
استاندار سمنان گفت: همزمان با شهرستان سمنان در سراسر استان، سومین‌ رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از ۵۰۰ گروه جهادی اجرایی شد.
وی افزود: بسیج و گروه های جهادی که برگرفته از فرهنگ‌ ایثار و شهادت هستند، در امر محرومیت زدایی در سطح استان به خوبی اهتمام ورزیدند.
هاشمی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی با اقدامات محرومیت زدایی خود در بحث تحقق رشد اقتصادی نقش شایانی داشتند.
وی بر لزوم توجه بیش از پیش به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی تاکید و بیان کرد: یکی‌ از راه های مقابله با آسیب های احتمالی در سطح استان فعالیت گروه های فرهنگی است.
استاندار سمنان گفت: یک‌ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی در سطح استان فعال هستند که در حال حاضر بیش از ۵۰۰ گروه از آنان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در۱۴۰‌ پروژه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی فعالیت خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار