بجنورد- ایرنا- سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: تشکیل دانشکده علمی و کاربردی آمادگی جسمانی با هدف ارتقای کیفی این رشته ورزشی در دستور کار فدراسیون است.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ 07 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از ایرنا، احمد گواری روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزشی آمادگی جسمانی خراسان‌شمالی اظهار کرد: ایجاد این دانشکده علمی و کاربردی محدود به چند مرکز استان نخواهد بود بلکه در سراسر کشور فعال و در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو خواهد پذیرفت.

وی افزود: بی تردید با ایجاد این دانشکده شاهد ارتقای کیفی و همسان سازی آموزش‌های رشته آمادگی جسمانی خواهیم بود.

گواری با بیان اینکه آموزش از اولویت‌های فدارسیون آمادگی جسمانی بوده است، گفت: تاکنون ۴۵۰ کلاس و سمینار آموزشی برای مربیان رشته‌های آمادگی جسمانی برگزار شده و این روند آموزشی در سالجاری با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی تصریح کرد: این کلاس‌ها با هدف همسان سازی سرفصل‌های آموزشی و به روز کردن دانش مربیان در سراسر کشور برگزار شده است.

وی با تاکید بر فعال شدن هیات ورزشی آمادگی جسمانی در مناطق محروم، خاطرنشان کرد: روسای هیات‌های استانی جدای از برنامه‌هایی که برای ارتقای کیفی این رشته ورزشی اجرا می‌کنند باید به مناطق محروم و کم‌برخوردار نیز توجه لازم را داشته باشند.

گواری افزود: آمادگی جسمانی با سلامت آحاد جامعه ارتباط مستقیم دارد بنابراین فعال سازی این رشته در تمامی مناطق و بین اقشار گوناگون باید در اولویت هیات‌های ورزشی قرار گیرد.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: برخی از رشته‌های ورزشی این فدراسیون همچنان شناخته شده نیست که باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی رشته‌های متنوع آن را به جامعه معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخابات هیات ورزشی آمادگی جسمانی خراسان شمالی با حضور احمد گواری، سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و ورزشکاران این هیات ورزشی در استان برگزار شد.

علیرضا ریحانی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزشی آمادگی جسمانی خراسان شمالی بود که در نهایت با ۱۷ رای از ۱۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات ورزشی برگزیده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار