عوامل زیادی برای افزایش خودکشی در جوامع مختلف ذکر شده است ولی از مهمترین عوامل آن می توان عدم توجه به مسائل معنوی نام برد و اعتقاد به اینکه بسیاری از امور در دستان خدا و در حیطه اراده اوست.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ 16 August 2023

در این میان ائمه علیهم السلام نیز راه کارهای بسیاری برای غلبه بر مشکلات زندگی ارائه داده اند.

حرز امام جواد علیه السلام

سید بن طاووس در کتاب شریف مهج الدعوات روایتی را نقل می‌کند که امام جواد می فرمایند: خود را به این دعا ( حرز کبیر امام جواد) حرز کن. که اگر لشکرهای روم و ترک را ملاقات کنی و همگی به همراه جمیع اهل زمین علیه تو قیام کنند. از ایشان به تو بدی نرسد و از همه آن ها ایمن باشی.

مهمترین عامل افزایش خودکشی در ایران

یکی از معتبرترین حرزهایی که از اهل بیت به ما سفارش شده است حرز کبیر امام جواد (ع) می باشد. که طبق دستور امام جواد باید بر روی پوست آهو نگارش شود و دور آن با نقره ۱۰۰ درصد خالص به صورت نی بسته شود. بر روی نقره دعای خاصی حکاکی گردد و بعد از خواندن نماز مخصوص آن، به بازوی راست بسته شود. ما در مجموعه حرز رضوی حرزی کاملا سفارشی بعد از سفارش شما برای شما تهیه میکنیم. که طبق آداب روایت تهیه گردیده است و با حرزهای بازاری تفاوت های چشمگیری دارد.

مهمترین عامل افزایش خودکشی در ایران

ویژگی های حرز سفارشی امام جواد

ما در مجموعه حرز رضوی حرزی کاملا سفارشی بعد از سفارش شما برای شما تهیه میکنیم که طبق آداب روایت تهیه گردیده است و با حرزهای بازاری تفاوت های چشمگیری دارد.

از جمله :
استفاده از قلم و مرکب مسلمان ساز
نگارش بر روی پوست آهو با خط خوانا
رعایت زمان نگارش و وضو و قبله و …
کتابت توسط افراد متقی و پرهیزکار
دقت در نوشتن متن کامل دعا مخصوصا حروف و نقوش عبری در میان حرز (غالب حرزهای بازاری غلط نوشته شده ) و….

خواص حرز به نقل از آیت الله بهجت

آیت الله بهجت درمورد خواص حرز امام جواد و فواید آن میفرمایند: به جهت دوری از خطرات و بیماری ها، محافظت از آزار شیطان و اجنه، درمان دیدن کابوس در خواب، باطل کردن جادو و سحر و… به همراه داشتن این دعا توصیه می‌شود. همچنین برای دفع چشم زخم ( چشم نظر ) تاثیرگذار می‌باشد.

مهمترین عامل افزایش خودکشی در ایران

ایشان همیشه در جواب به سوالاتی که در مورد حسادت، آزار شیطان و اجنه، خواب‌های پریشان و … می‌شد تاکید زیادی به خواندن چهار قل، معوذتین و به همراه داشتن این دعا می‌کردند و از فواید حرز امام جواد (ع) اگاه بودند.

همچنین نظر آیت الله بهجت در مورد خواص حرز امام جواد (ع) از زبان استادشان را باهم میخوانیم: بنده در مورد اذکار از «آیت الله قاضی» (استادم) سوالی نمی‌کردم، ولی بعضی اوقات خودشان بیان می‌کردند. مثلا اینکه دعای حرز امام جواد (ع) که با بسته شدن به بازو سبب ایجاد خاصیت مصونیت می‌شود و دیگر خاصیت دعای حرز جواد (ع) “استفاده برای خنثی کردن جادو و طلسم” است و البته نکته حائز اهمیت این است که فقط باید به بازو بسته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار