تیم ملی کشتی ایران توسط احمدرضا محسن نژاد در وزن 63 کیلوگرم، علیرضا عبدولی در وزن 77 کیلوگرم و فردین هدایتی آملی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا رسید که دو طلایی ایران مازندرانی بودند.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۸ 23 August 2023

به  گزارش تابناک مازندران ، رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان روزهای 27 لغایت 29 مردادماه در شهر امان اردن برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط احمدرضا محسن نژاد در وزن 63 کیلوگرم، علیرضا عبدولی در وزن 77 کیلوگرم و فردین هدایتی آملی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا، یاسین یزدی چمستانی در وزن 82 کیلوگرم و ابوالفضل چوبانی در وزن 87 کیلوگرم به مدال نقره و امیررضا ده بزرگی در وزن 60 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. 

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با درخشش مازندرانی ها قهرمان جهان شد  

در رده بندی تیمی ایران با 162 امتیاز قهرمان شد و تیم های گرجستان با 89 و ارمنستان با 88 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

با قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان رکورد تاریخی برای کشتی کشور ثبت شد و چهار تیم کشتی آزاد نوجوانان، کشتی فرنگی نوجوانان، کشتی آزاد جوانان و کشتی فرنگی جوانان در رقابت های جهانی به عنوان قهرمانی دست یافتند.

همچنین این تیم ها در رقابت های قهرمانی آسیا نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کردند و کشتی کشور در مدت زمان 2 ماه شاهد 8 قهرمانی در رده های سنی نوجوانان و جوانان بود.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار