مدیرکل دادگستری لرستان گفت: اگر دستگاهی به تکلیف خود در اجرای مصوبات ستاد سیاست‌های مقاومتی عمل نکند و به تعبیری ترک فعل کند، به ما گزارش داده شود تا اقدامات لازم را انجام دهیم.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 23 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری امروز ظهر در جلسه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان که در اتاق بازرگانی خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل چنین جلساتی حمایت حقوقی و قضائی از واحد‌های تولیدی و اقتصادی است، اظهار کرد: امسال با توجه به شعار سال باید حمایت از واحد‌های تولیدی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: حمایت مجموعه دادگستری از واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری در راستای حمایت از رشد تولید و فرامین مقام معظم رهبری است.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: اگر ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مصوباتی دارد که نیازمند حمایت قضائی است، ما ورود می‌کنیم.

شهواری بیان کرد: اگر دستگاهی به تکالیف خود در اجرای مصوبات این ستاد عمل نکند و به تعبیری ترک فعل کند، به ما گزارش داده شود تا اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار با امیدی به عرصه تولید ورود می‌کند، گفت: اگر در میان راه حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذار، انجام نشود با اصل سیاست‌ها و فرامین مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و تولید کننده منافات دارد.

برچسب ها: خرم‌آباد ، لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار