اردبیل- رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون پذیرش وکلای مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل برگزار و ۲ هزار و ۵۳۴ نفر آقا و خانم باهم رقابت کردند.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ 25 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل، قاسم امیدی در جریان برگزاری این آزمون و در گفتگویی، اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره یک ماده پنج قانون تسهیل سوم شهریورماه آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون در چهار نقطه دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد که رئیس کل دادگستری استان اردبیل و سایر مسئولان در بازدید خود از امنیت و سلامت این آزمون ابراز رضایت کردند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل بیان کرد: از مجموع داوطلبان شرکت کننده در این آزمون یک هزار و ۱۹ نفر خانم و یک هزار و ۵۱۵ نفر نیز آقا هستند که در این رقابت حاضر شدند.

امیدی افزود: هنوز ظرفیت پذیرش وکیل در مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل اعلام نشده، ولی معیار قبولی کسب ۷۰ نمره این آزمون است.

وی اضافه کرد: نتیجه آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه تا ۴۰ روز آینده اعلام می‌شود و پذیرفته شدگان در مراحل مختلف حاضر شده و در نهایت بعد از گذراندن دوره‌های تخصصی به عنوان وکیل در این مرکز پذیرش می‌شوند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل از همراهی و همکاری خوب دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری این آزمون قدردانی کرد و گفت: آزمون امروز در بهترین شرایط برگزار و اغلب شرکت کنندگان نیز از نظام و انضباط آن ابراز رضایت داشتند.
منبع/مهر

برچسب ها: اردبیل ، آزمون وکلا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار