امام جمعه کیش با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف از جمله حوزه نظامی، گفت: توان دفاعی کشورمان در جهت دفاع از این آب و خاک هر روز پیشرفت کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ 28 August 2023

به گزارش تابناک جزیره، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در دیدار فرمانده و کارکنان پایگاه پدافند هوایی کیش با تبریک فرارسیدن دهم شهریور روز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: امروز شاهد پیشرفت‌های نظامی ایران اسلامی در دریا، زمین و هوا هستیم بطوریکه جنگنده‌ها و موشک‌های دارای قابلیت دفاع و بازدارندگی داریم.

وی افزود: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه خون مقدس شهدا، برخورداری از نیروی انسانی مومن، غیرتمند و متخصص و تحت هدایت‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های راهبردی، فنی، تکنولوژی و صنعت دفاعی به دست آورده که نتیجه این اقتدار دفاعی ایجاد امنیت و آسایش برای ملت است.

امام جمعه کیش بیان داشت: ایران هیچگاه جنگ طلب نبوده و نیست و براساس آموزه‌های دین اسلام در جهت دفاع از آب و خاک توان دفاعی خود را روز به روز پیشرفت داده است.

حجت‌الاسلام بی‌نیاز تصریح کرد: امروز به برکت حضور مقتدرانه جوانان و نیرو‌های مسلح، دشمن جرأت نزدیک شدن به این آب و خاک را ندارد و مردم خدمات و مجاهدت‌های نیرو‌های مخلص ارتش را در دوران دفاع مقدس و پس از آن فراموش نخواهند کرد.

وی با اشاره به کارنامه درخشان ارتش جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: نیرو‌های ارتش پس از پایان جنگ تحمیلی در دوران سازندگی نیز حضوری درخشان و پرافتخار داشتند.

امام جمعه کیش ابراز داشت: نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها در حوزه‌های مختلف، حوادث طبیعی و همچنین مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم و دیگر نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور اقدامات شایسته‌ای را انجام دادند.

دهم شهریور سالروز منفک شدن فرماندهی پدافند هوایی از نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با دستور فرمانده معظم کل قوا در سال ۱۳۸۷ است که از آن پس به عنوان روز پدافند هوایی شناخته شد.
منبع/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار