مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری گفت: طی سال گذشته اعتباری بالغ بر 620 میلیارد ریال در حوزه توسعه وبهینه‌سازی زیرساخت‌های برق‌رسانی شهرستان اردل صرف شده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 02 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از فارس، مجید فرهزاد گفت: طی سال گذشته اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیارد ریال در حوزه توسعه و بهینه‌سازی زیرساخت‌های برق‌رسانی شهرستان اردل صرف شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری، هدف از اجرای پروژه‌های برق‌رسانی اردل را افزایش قابلیت اطمینان شبکه و ایجاد زیرساخت جهت سرمایه‌گذاری‌های صنعتی و کشاورزی در سطح این شهرستان بیان کرد.

وی تبدیل پست تک ترانسه ۶۳ به ۲۰ کیلووات دشتک به پست ۲ ترانسه با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار، احداث فیدر‌های تغذیه‌کننده جدید در سطح شهرستان، بهینه‌سازی کامل شبکه برق ۱۲ روستا، تبدیل ۲۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگه‌دار، افزایش ظرفیت ترانسفورماتور‌های توزیع برق در بیش از ۱۲ نقطه را از طرح‌های شاخص سال گذشته در شهرستان اردل عنوان کرد.

فرهزاد، تکمیل و توسعه فیدر‌های فشار قوی و فشار متوسط و افزایش ظرفیت برق‌رسانی به پروژه‌های کشاورزی وصنعتی را از برنامه‌های امسال شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در شهرستان اردل عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار