فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از انهدام باند ۴ نفره سارقان سیم برق و کشف ۱۵ فقره سرقت با کشف ۱۱۰۰ متر سیم سرقتی به ارزش ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 03 September 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ مرتضی امیر سبتکی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق با شیوه و شگرد‌های مشابه در مناطقی از شهرستان سیرجان شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی و پیگیری‌های بی‌وقفه و تخصصی، ۴ متهم دخیل در این سرقت‌ها شناسایی و حین سرقت و پس از فرار و تعقیب و مراقبت، در مخفیگاهشان طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی سیرجان تصریح کرد: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۱۵ فقره سرقت سیم برق از نقاط مختلف در شهرستان سیرجان به متراژ ۱۱۰۰ متر با ارزش ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه این متهمان در سایر نقاط مختلف استان هم اقدام به سرقت کرده‌اند و هماهنگی‌های لازم در این راستا با سایر شهرستان‌ها به عمل آمده است، خاطرنشان کرد: این متهمان پس از تکمیل پرونده و بازجویی‌های فنی به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار