مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت:عزت، اقتدار و امنیت کشور برگرفته از دفاع مقدس و مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان، رزمندگان و خانواده معظم شهدا می باشد.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ 03 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ غلامرضا کریمی عصر روز شنبه در آئین تجلیل از خانواده معظم شهدا در استانداری مرکزی افزود:خوشبختانه به برکت وجود تفکر دینی و انقلابی حاکم در کشور فرهنگ‌های ارزشی در جامعه همواره پویا و زنده است و اقشار مختلفی برای زنده نگه داشتن فرهنگ‌های ارزشی تلاش می‌کنند که قابل تقدیر است.

کریمی اظهار کرد:ترویج و تقویت فرهنگ دفاع مقدس از رسالت‌های مجموعه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و البته این مهم نیازمند مشارکت سایر گروه‌ها و آحاد مردم است چراکه دفاع مقدس مردمی بود و امروز باید برای زنده نگه داشتن این فرهنگ ارزشمند مردم باید پای کار باشند.

وی بیان داشت: از چندین ماه گذشته توسط برادر انقلابی، ارزشی و یادگار دفاع مقدس سردار غیاثی راد که مسئولیت دبیر شورای هماهنگی کمیته فرهنگی سند راهبردی رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح را دارند یک برنامه مهم در سطح استان پایه گذاری شده که دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است و به برکت این کار مهم جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر با حضور مسئولین گرد هم می آیند و ضمن گفت و گو و شنیدن نقطه نظرات این عزیزان توسط مسئولین، از آنها نیز تجلیل می‌شود.

کریمی ادامه داد:این تجلیل از سوی مجموعه ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح است و امروز همه وظیفه داریم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان را به عنوان یک راهبرد مهم در دستور کار خود داشته باشیم.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های مهم برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان است و خوشبختانه دولت سیزدهم اهتمام جدی در این راستا دارد و به همین منظور یکی از برنامه های ثابت استاندار محترم دیدار با خانواده معظم شهدا و نخبگان شاهد است و این برنامه به شکل مرتب و هفتگی در استانداری مرکزی برگزار می‌شود و جای تقدیر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار