معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش پنجاه هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت درمان کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷ 04 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،بهروز رحیمی در حاشیه بازدید از بیمارستان ۱۴۴ تخت‌خوابی خمین در جمع خبرنگاران، افزود: خمین با توجه به برخورداری از دانشکده علوم پزشکی یکی از شهرهای خوب برای ایجاد فضای جدید بیمارستانی است.

وی بیان کرد: پروژه بیمارستان ۱۴۴ تخت‌خوابی شهرستان خمین بعد از ۱۴ سال به پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد رسیده و در مراحل نهایی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بخشی از تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان تامین شده و تجهیزات بعدی نیز در هفته‌های آتی تامین می‌شود و این مرکز درمانی و بستری از ماه آینده می‌تواند پذیرش بیمار داشته باشد.

رحیمی تاکید کرد: به طور معمول نواقص در انتهای پروژه‌ها وجود دارد و رفع نواقص بیمارستان جدید خمین در نشست‌های مختلف به پیمانکار اعلام شده است و پس از رفع این نواقص، این طرح مهم بهره‌برداری می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به مشکلات بیمارستان فرسوده فعلی خمین، انتظار است، بیمارستان ۱۴۴ تخت‌خوابی این شهرستان با کادری مجرب، خدماتی بهتر و شایسته‌تر به مردم ارایه دهد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: بیمارستان ۱۴۴ تخت‌خوابی خمین از ۱۸ شهریورماه جاری به صورت موقت تحویل می‌شود و در ماه‌های آتی به طور کامل آماده ارائه خدمات به شهروندان است.
نظری افزود: بیمارستان جدید این شهرستان تا پیش از سال ۱۳۹۹ با ۶۱۰ میلیارد ریال اعتبار، ۴۴ درصد پیشرفت داشت و برخلاف محدودیت‌های اعتباری دولت، این پروژه هم اکنون آماده بهره‌برداری بوده و سه‌هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آن اختصاص یافته است.
بازدید از بیت تاریخی امام راحل و افتتاح ساختمان اورژانس شهری شماره ۲ خمین از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان خمین بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار