امکانات و ظرفیت استان برای بازگشت زائران حسینی، بسیج شود .
کد خبر: ۱۱۲۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲ 05 September 2023

معاون استاندار اصفهان در جلسه ستاد اربعین گفت: در ایام پیش رو علاوه بر ازدحام عزیمت زائران شاهد بازگشت تعداد بسیاری از زوار حسینی هستیم که بایستی طبق برنامه‌ریزی انجام شده برای بازگشت زائران نیز تمام ظرفیت استان را بسیج کنیم.
محمدرضا جان‌نثاری افزود: با پیشنهاد اداره کل راهداری استان می‌توان از فرصت تعطیلی چهارشنبه، پنجشنبه به عنوان آخرین روز کاری هفته و جمعه استفاده کرد و ناوگان دستگاه‌های اقتصادی استان را در اختیار اداره کل راهداری استان برای بازگشت زائران قرار داد.
به گفته وی همچنین می‌توان از ظرفیت خودرو‌های ون و مینی بوس که متعلق به دستگاه‌های استان است، برای حمل‌ونقل زائرانی که از اصفهان قصد عزیمت به استان‌های همجوار دارند نیز استفاده کرد.
جان نثاری یادآور شد: در حوزه تاکسیرانی نیز، شهرداری تاکسی‌های بین شهری را بسیج کند تا تنوع ناوگان حمل‌ونقل برای زائران وجود داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اضافه کرد: در جوار پایانه‌ها مکان‌هایی برای اسکان موقت هم استانی‌ها و زوار پاکستانی در نظر گرفته شود و به زائران پاکستانی که قصد زیارت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را دارند به چشم مهمانان ویژه اصفهان نگاه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار