مدیر حمل و نقل عمومی کیش مهلت پلاک‌گذاری موتورهای شارژی در این جزیره را پایان مهرماه اعلام کرد و گفت: تنها افراد حقیقی امکان ثبت پلاک دارند.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷ 08 September 2023

به گزارش تابناک جزیره، مهدی جهانی با بیان اینکه امکان ثبت پلاک موتورشارژی برای افراد حقوقی امکانپذیر نیست، افزود: برای تمدید مهلت پلاک گذاری بعد از مهر امسال نیازمند مجوز شورای ترافیک سازمان منطقه آزاد کیش هستیم.

وی سهمیه هر فرد حقیقی در کیش را ثبت یک موتور شارژی اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۸ هراز موتور شارژی در کیش پلاک‌گذاری شدند.

مدیر حمل و نقل عمومی کیش مهلت پلاک‌گذاری موتور‌های شارژی در این جزیره را پایان مهرماه اعلام و تصریح کرد: تنها افراد حقیقی امکان ثبت پلاک دارند.

جهانی با اشاره به ممنوعیت ورود قطعات موتور شارژی به کیش، گفت: افرادی که تولید و یا مونتاژ موتور شارژی را در جزیره کیش انجام می‌دهند موظف به دریافت تاییدیه اداره استاندارد هستند و در صورت عدم کسب تاییدیه تا پایان مهرماه، از سوی منطقه آزاد پلمپ خواهند شند.

مدیر حمل و نقل عمومی کیش خاطرنشان کرد: برای رفاه حال شهروندان دارای موتور‌هایی با پلاک غیر از منطقه آزاد کیش در روز‌های آینده فرصتی فراهم خواهد شد تا با مراجعه به سامانه حمل و نقل عمومی کیش نسبت به ثبت پلاک موتورشارژی خود اقدام کنند.
منبع/تسنیم

برچسب ها: جزیره
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار