اعضای منتخب هفتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان مشخص شدند.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 16 October 2015
اعضای منتخب هفتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان مشخص شدند.

تابناک گیلان: رئیس هیأت نظارت بر انتخابات هفتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این انتخابات در مرکز استان و شهرستانها در سلامت کامل برگزار شد.

علی خاوری با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات افزود: دستورالعمل های شش گانه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر عدم امکان حضور کارکنانی که در مراجع صدور پروانه دخیل هستند ازجمله راه و شهرسازی ، شهرداری ها و دهیاری ها بدلیل تضاد منافع، حساسیت این دوره از انتخابات را دوچندان کرده بود.

وی با ابراز رضایت از میزان استقبال اعضای نظام مهندسی تصریح کرد: در مجموع شش هزار و 238 نفر اعضای نظام مهندسی معادل 33 درصد در انتخابات این دوره شرکت کردند که این میزان شرکت کننده، نسبت به دوره قبل، هفت درصد افزایش داشته است .

وی یادآور شد: اعضای منتخب هفتیمن دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان به مدت سه سال هدایت این سازمان را در استان بر عهده خواهند داشت.

در این دوره پنج نفر در رشته عمران، دو نفر در رشته معماری، دو نفر در رشته برق، یک نفر در رشته مکانیک،یک نفر در رشته نقشه برداری ، یک نفر در رشته شهرسازی و یک نفر در رشته ترافیک به عنوان نفرات اصلی و برای هرکدام از این شاخه ها یک نفر علی البدل برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند.

براساس گزارش اداره کل راه و شهرسازی گیلان نتایج آراء نامزدهای هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان که روز گذشته (پنجشنبه بیست و سوم مهرماه) برگزار شد، به شرح زیر می باشد؛

در رشته عمران عبدالرضا قاسمیان لنگرودی با کسب دو هزار و 529 رای ، سینا مقدادی کاسانی با کسب یک هزار و 848 رای ، ایرج پورنصیری با کسب یک هزار و 604 رای ، ساعد دست پیمان با کسب یک هزار و 143 رای و هدی پور غفار مغفرتی با یک هزار و 14 رای بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

در رشته برق نیز کیانوش علی پور با کسب دو هزار و 22 رای ، مجتبی نصر با کسب یک هزار و 793 رای، در رشته ترافیک علی مبصر با کسب دو هزار و 535 رای و در رشته شهرسازی سید مسعود موسوی با یک هزار و 823 رای توانستند بیشترین آراء را بدست آورند.

در رشته معماری مهرداد کاظمی آسیابری با یک هزار و 516 رای ، رضا رمضان نژاد با کسب یک هزار و 510 رای، در رشته مکانیک فرشید رجبی وارده با کسب یک هزار و 305 رای و در رشته نقشه برداری نیز سعید بدوی با کسب یک هزار و 711 رای ؛ بیشترین رای را از مجموع آراء ماخوذه به خود اختصاص داده و به هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان راه یافتند.

آرش بهار با 925 رای در رشته عمران، یاسر پور واحدی با یک هزار و 360 رای در رشته نقشه برداری، هادی الماسی با 924 رای در رشته ترافیک، ماجد یل درمیان با یک هزار و 424 رای در رشته معماری، علی علیمرادی با یک هزار و 225 رای در رشته شهرسازی ، سید رضا مطلبی با یک هزار و 20 رای در رشته مکانیک و علی پورکاشانی با 999 رای در رشته برق به عنوان اعضای علی البدل هفتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان انتخاب شدند.

هفتیمن دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان روز گذشته در یک شعبه اخذ رای در مرکز و 10 شعبه در شهرستان های استان برگزار شد.
هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان هفته گذشته شانزدهم مهرماه نیز در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار شد که به دلیل اختلال در سیستم نرم افزاری انتخابات در چند استان از جمله گیلان، لغو و به تعویق افتاد و روز گذشته برای دومین بار برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار