رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: در شهریور ۱۴۰۲ با گرامیداشت هفته دولت در شهرستان چالوس، گروه جهادی حاج عبدالله والی اقدام به تعمیرات مسکن مددجویی و نازک کاری ساختمان نمود که کلیه هزینه‌های این اردو شامل مصالح ساختمان و پذیرایی از گروه جهادی از طریق خیرین تامین گردید.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ 18 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد عاشوریان اظهار داشت: فقرزدایی و خدمت به مردم بی‌مزد و در راه رضای خدا از ویژگی‌های گروه های جهادی است.

 

برگزاری سلسله دوره‌های اردوهای جهادی عبدالله والی در ساخت مسکن مددجویی در چالوس  

وی افزود: گروه‌هایی که با حضور جوانان تشکیل شده و این روزها جایگاه خود را بین مردم پیدا کرده‌اند که مهمترین بخش اقدامات این گروه‌ها را کارهای عمرانی و ساخت و ساز منازل مددجویی و تعمیر و بهسازی این منازل تشکیل می‌دهد.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: بر همین اساس در شهریور ۱۴۰۲ با گرامیداشت هفته دولت در شهرستان چالوس، گروه جهادی حاج عبدالله والی اقدام به تعمیرات مسکن مددجویی و نازک کاری ساختمان نمود که کلیه هزینه‌های این اردو شامل مصالح ساختمان و پذیرایی از گروه جهادی از طریق خیرین تامین گردید.

عاشوریان تصریح کرد: گروه جهادی حاج عبدالله والی، ستاد اقامه نماز جمعه، بسیج اداری و کارگری از شرکت کنندگان در این اردو بوده‌اند.

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان چالوس ۳۴۰ نفر مستاجر فاقد زمین و ۳۵ ساختمان نیمه‌کاره می‌باشند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار