مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه:
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: هفت هزار و ٧١ ادعای نزاع در پنج ماهه نخست امسال در استان کرمانشاه ثبت شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 24 September 2023

سلیم خانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در استان کرمانشاه ادعای نزاع در پنج ماهه سال گذشته شامل ٢ هزار و ۱۹۷ زن و پنج هزار و ۲۲٠ مرد که به طور کلی هفت هزار و ۴۱۷ نفر بوده است و در پنج ماهه امسال ادعای نزاع برای ٢ هزار و ۱۸۱ زن و چهار هزار و ۸۹٠ مرد که به طور کلی هفت هزار و ۷۱ نفر بوده است.

وی افزود: ادعای تصادف در پنج ماهه سال گذشته شامل هزار و ۴۵۷ زن و سه هزار و ۱۲۹ مرد که به طور کلی چهار هزار و ۵۸۶ نفر بوده و در پنج ماهه امسال ادعای تصادف برای هزار و ۵۴۸ زن و سه هزار و ۳٠۱ مرد و جمعاً چهار هزار و ۸۴۹ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد مصدومین حادثه کار در پنج ماهه سال گذشته چهار زن و ۲۵۶ مرد و به طور کلی ۲۶٠ نفر بوده و در پنج ماهه امسال سه زن و ۲۶۹ مرد و به طور کلی ۲۷۲ نفر بر اثر حوادث کار مصدوم شدند.

وی اذعان کرد: آمار فوت بر اثر گاز مونو اکسید کربن در پنج ماهه سال گذشته شامل پنج زن و یک مرد و جمعاً ۶ نفر بوده و در پنج ماهه امسال فوت بر اثر مصرف این گاز هشت زن و ۹ مرد و به طور کلی ۱۷ نفر بوده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: آمار فوت بر اثر غرق شدگی در پنج ماهه سال گذشته شامل ۲ نفر مرد بوده و در سال جاری هفت مرد بر اثر غرق شدگی جان باختند.

وی گفت: آمار فوت بر اثر برق گرفتگی در سال گذشته شامل یک نفر زن و چهار مرد که به طور کلی پنج نفر بوده و در سال جاری یک نفر زن و چهار مرد و به طور کلی پنج نفر بر اثر برق گرفتگی جان باختند.

خانی خاطرنشان کرد: آمار فوت بر اثر قرص برنج در سال گذشته چهار زن و ١۵ مرد و به طور کلی ١٩ نفر بوده و در سال جاری هشت زن و ٢۶ مرد و به طور کلی ٣۴ نفر بر اثر مصرف قرص برنج جان باختند.

خانی بیان کرد: سه فوت بر اثر جسم سخت، ١٢ فوت بر اثر سقوط و یک فوت بر اثر انفجار مین نیز پنج ماهه سال جاری رخ داده است.


انتهای پیام/ک

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار