این نماینده مجلس ادامه داد: ورود نیروهای فلسطین از همه جوانب، ثابت کرد که هیچ کجا برای اسرائیل امن نیست و هر چه سریع‌تر باید فکری به خال خود نماید و آنان هم که به امید زندگی در فلسطین به این سرزمین آمده‌اند زودتر به موطن خود باز گردند و موجب اسباب زحمت خودشان و ملت فلسطین نشوند.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 08 October 2023

تابناک فارس به نقل از شیرازه: روز گذشته ۱۵ مهرماه و ۲۱ ربیع‌الاول در شرایطی رژیم کودکش اسرائیل توسط نیروهای حماس و مقاومت فلسطین غافلگیر شد که تا آمد به خودش بجنبد تعداد زیادی تلفات و اسیر داد که این نشان‌دهنده ضعف و سست بودن این رژیم است.

رژیمی که روزی ادعای قدرتمند بودن و اشراف اطلاعاتی‌اش گوش فلک را کر می‌کرد امروز درحالی‌که در خواب ناز بود چنان ضربتی دریافت کرد که حتی فکرش هم نمی‌کرد .

در این راستا و پیروزی شیرین ملت فلسطین و نیروهای حماس، جعفر قادری نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شیرازه، عنوان کرد: عملیات رزمندگان فلسطینی اعم از حماس جهاد اسلامی در قلب سرزمین اشغالی نشان داد که رژیم اشغالگر مصداق بارز خانه عنکبوت است و سس‌تر از خانه عنکبوت هم که وجود ندارد.

عملیات طوفان‌الاقصی خدشه‌ای بر شکست‌ناپذیری اسرائیل است

وی افزود: فلسطینی‌ها نشان دادند که اگر اراده کنند به‌راحتی می‌توانند امنیت رژیم غاصب اسرائیل را تهدید کنند و ملتی که از شهادت نمی‌ترسد و همه چیز خود را ازدست‌رفته می‌بیند دیگر چیزی برای ازدست‌دادن ندارد که بخواهد در مقابل رژیم صهیونیست مماشات کند؛ فلسطینی‌ها بر خلاف گذشته که دست‌خالی بودند امروزه با انواع و اقسام تجهیزات و جنگ‌افزارها مجهز شده‌اند و از زمین و هوا و دریا به‌سهولت می‌توانند امنیت اسرائیل را تهدید کنند و نفوذی که فلسطینی‌ها در جای‌جای مناطق اشغالی داشتند نشان از توان و عزم آنان است.

قادری با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی آن هم در عمق خاک رژیم اشغالگر صهیونیستی بر شکست‌ناپذیری این دولت غاصب خدشه وارد کرد، گفت: همچنین تهدیدهای جدی در تعامل و ارتباط با کشورهای ترکیه، آذربایجان، عربستان و رژیم صهیونیستی به وجود آورد و موجب اعتمادبه‌نفس نیروهای مبارز فلسطینی و وحدت و انسجام بین انان شد و نشان داد که این رژیم گسیده است و شانسی برای بقا ندارد و هر لحظه امکان فروریختن و نابودی‌اش وجود دارد؛ از طرفی این اتفاق نشان از این بود که در جنگ‌ها و نبردهای سیاسی مهم سلاح و دستاوردهای مدرن نیست؛ بلکه آنچه حائز اهمیت است ایمان و اعتقادی به خداوند، انسجام و باور توانمندی‌های خودی است.

این نماینده مجلس ادامه داد: ورود نیروهای فلسطین از همه جوانب، ثابت کرد که هیچ کجا برای اسرائیل امن نیست و هر چه سریع‌تر باید فکری به خال خود نماید و آنان هم که به امید زندگی در فلسطین به این سرزمین آمده‌اند زودتر به موطن خود باز گردند و موجب اسباب زحمت خودشان و ملت فلسطین نشوند.

به گفته قادری، نکته قابل‌توجه دیگر شور و نشاط و شادی بود که همه مسلمانان از خود نشان دادند که این همراهی و وحدت و اتحاد در نوع خود کم‌نظیر بود که می‌تواند مایه دل‌گرمی فلسطینی‌ها گردد و نکته دیگر ترس و وحشتی است که نیروهای اسرائیل از فراگیرشدن جنگ دارند چرا که اگر این‌چنین شود موجودیتش در معرض خطر می‌افتد.

قادری در پایان اظهار کرد: تعداد تلفات و اسرا و زخمی‌های رژیم غاصب نشان‌دهنده عمق فاجعه برای نیروهای اطلاعاتی آنان است که علی‌رغم ادعای اشراف اطلاعاتی چنین زمین‌گیر شد که این امر کوس رسوایی رژیم را به صدا در آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار